جاذبه‌های گردشگری فرانسه
نوامبر 2, 2019
جاذبه‌های گردشگری سوئد
نوامبر 4, 2019
نمایش همه

جاذبه‌های گردشگری آلمان

از زمان اتحاد مجدد دو آلمان تا کنون، علیرغم اینکه برای خارجی ها چندان شناخته شده نیست؛ سالهاست آلمان هم به عنوان یک مقصد مهم گردشگری در نظر گرفته می شود. معروف ترین مقصد توریستی آلمان شهر برلین است که یکی از فریبنده ترین پایتخت ها در اروپا به حساب می آید. بسیاری از شهر های مهم دیگر آلمان هم، تاریخ پر افتخاری دارند. البته جاذبه های توریستی آلمان فقط به شهر های آن ختم نمی شود.

ویزا

برای سفر به آلمان و دریافت ویزای این کشور لینک‌های زیر را مطالعه بفرمائید:

 

 

بنای تاریخی نبرد ملت ها در لایپزیگ آلمان

لایپزیگ مهمترین شهر ساکسونی و همچنین محل قرار گرفتن یکی از بزرگترین بناهای تاریخی و برجسته اروپا به نام نبرد ملت هاست. بنای تاریخی نبرد ملت ها برای یادبود نبرد لایپزیگ در جنگ های ناپلئون ساخته شده است. در نبرد لایپزیگ بیش از ۱۰۰ هزار سرباز جان خود را از دست دادند. نبرد لایپزیگ در سال ۱۸۱۳ میلادی اتفاق افتاد ولی بنای یادبود آن در سال ۱۹۱۳ رونمایی شد. این بنا در حال حاضر به موزه تبدیل شده است. در این موزه آثاری به نمایش درآمده اند که توضیحاتی درباره نبرد لایپزیگ و جنگ های ناپلئون ارائه می کنند.

تالار قدیمی شهر بامبرگ آلمان

بامبرگ شهری تاریخی در استان باواریا و محل قرار گرفتن تعدادی از بناها با معماری برجسته است. البته هیچ کدام از این بناها به اندازه آلتس رایتوس یا تالار قدیمی شهر (Old Town Hall) جالب و مهم نیستند. طبق روایت ها اسقف شهر به ساکنین بامبرگ اجازه ساختن سالن شهرداری را نمی داد. بنابراین آنها تصمیم گرفتند ساختمان را در مکانی دور از انتظار بسازند. آلتس رایتوس یا همان تالار قدیمی شهر در وسط پلی بر روی رود Regnitz ساخته شده است. داخل این تالار قدیمی با نقاشی های دیواری بزجسته ای تزئین شده است.

کوه های هارتس آلمان

رشته کوههای هارتس یکی از بلند ترین کوهها در آلمان است که در منطقه ای با خانه های سنتی و زیبا، مناظر خیره کننده، قله های پوشیده از برف و رودخانه های آرام، قرار دارد. برادران گریم (Grimm) که به خاطر نوشتن تعداد زیادی از معروف ترین قصه های دنیا مشهور شده اند، بسیاری از قصه های خود را از این کوهها شروع کرده اند. کوه هارتس به خاطر تعداد توریست های محدودی که به اینجا می آیند، مسیر بکر و کم رفت و آمدی دارد که برای کوهپیمایی و صعود به قله مرتفع Summit of Broken، یا سواری با قطار بخار قدیمی دیدنی و عبور از میان کوهها و دره های زیبا، بسیار مناسب است.

کلیسای جامع آخن آلمان

 کلیسای جامع آخن واقع در مرز بلژیک و هلند، قدیمی ترین کلیسای جامع شمال اروپا و از دیگر جاذبه های توریستی آلمان است. ساخت کلیسای آخن در قرن هشتم شروع شد و طراحی آن ترکیبی از سبک های گوتیک و کارولینجی می باشد. کلیسای جامع آخن به دستور پادشاه شارلمان ساخته شد. در اینجا همچنین تاجگذاری های زیادی انجام شد. یکی از جالب توجه ترین چیزهایی که در بازدید از کلیسای آخن می بینید، درهای برنزی مربوط به قرن نهم و کاشی کاری های طلایی آن است.

جزیره سیلت آلمان

در دورترین ساحل شمالی آلمان، جزایری به نام جزایر فریزی شمالی قرار دارند. سیلت یکی از معروف ترین آنها است و علیرغم موقعیت دور از دسترس، از جاذبه های طبیعی توریستی آلمان محسوب می شود. جزیره سیلت دارای سواحل بیکران، تپه های زیبای شنی و فانوس های دریایی می باشد. در جزیره سیلت پس از عبور از کلبه هایی با سقف کاهگلی به ساحل آن می رسید. در ساحل می توانید تنی به آب بزنید و بعد در یکی از هتل های راحت سوئیت بگیرید. هچنین از تفریحات محبوب در جزیره سیلت، کرایه دوچرخه و گشت زدن در دور و اطراف جزیره است.

شهر زیبای ادینبورگ آلمان

در شمال پارک ملی کوههای هارز، شهر زیبا و فریبنده ادینبورگ قرار گرفته که از دیگر جاذبه های توریستی آلمان است. توریست ها با راه رفتن در خیابان های سنگ فرش ادینبورگ شانس این را دارند که از بیش از ۱۰۰۰ هزار خانه نیمه چوبی (خانه هایی با اسکلت چوبی که فضای خالی آن با آجر یا سنگ پر شده است) دیدن کنند. به دلیل آسیب جزئی ادینبورگ در جنگ های جهانی، این شهر یکی از چند مقصد در آلمان است که سبک تاریخی و ماهرانه خود را حفظ کرده است. ادینبورگ علاوه بر داشتن خانه های مسکونی سنتی، یک کلیسای جامع رومانیایی آلمانی دارد که به Dom (خانه) معروف است. در ادینبورگ همچنین موزه های مختلفی در رابطه با معماری محلی، تاریخ و هنر وجود دارد.

پارک ملی ساکسون

پارک ملی ساکسون سوئیس که زیاد از شهر درسدن (Dresden) دور نیست، یک پارک بسیار وسیع در نزدیکی کوههای آلپ است. پارک ملی ساکسون تا جمهوری چک ادامه پیدا می کند. در طرف چک به آن پارک ملی سوئیس بوهمیا می گویند. از جاذبه های پارک ملی ساکسون سوئیس، رودخانه آلپ و صخره های سنگی خیره کننده، دره های عمیق و مایل ها مسیر زیبا برای پیاده روی است. کوهپیمایی و صخره نوردی هم از ورزش های محبوبی هستند که در پارک ملی ساکسون انجام می شوند.

قلعه شورین آلمان

قلعه شورین واقع در شهر شورین از مهمترین جاذبه های گردشگری آلمان در استان فورپومرن- مکلنبورگ است. قلعه شورین در جزیره ای در وسط دریاچه شورین واقع شده است. قلعه شورین که در حال حاضر مقر دولت است در قرن چهاردهم میلادی ساخته شد. بازدید از قلعه به همراه تور یا به صورت انفرادی آزاد است. روایت شده که قعله توسط روح مخلوقی به نام زهر ماهی (Petermannchen) تسخیر شده است. به خاطر وجود همین افسانه هاست که هر ساله تعداد زیادی از توریست های کنجکاو برای دیدن آن به شورین می آیند.

صخره های روگن آلمان

صخره های روگن واقع در پارک ملی جاسموند در شمال شرقی جزیره روگن از دیگر جاذبه های زیبای آلمان است. این صخره ها که دائما در معرض فرسایش اند از مرتفع ترین صخره های گچی دریای بالتیک محسوب می شوند. ارتفاع این صخره ها در بلند ترین قسمت به ۱۱۸ متر می رسد. در پشت صخره های روگن جنگل بکری قرار دارد که بخشی از پارک ملی می باشد.

شهر کوهستانی بایرن آلمان

در جنوب استان باواریا، دقیقا در نزدیکی مرز اتریش، شهر کوچک کوهستانی بایرن قرار دارد که از دیگر جاذبه های توریستی آلمان است. بایرن علیرغم کوچک بودن نقش مهمی در شکل گیری تاریخ آلمان ایفا نموده است. بایرن که در تمام طول تاریخ به خاطر معادن نمک اش معروف بوده، حالا همه آن به نام استراحتگاه تابستانی آلدولف هیتلر می شناسند. اغلب گردشگران برای دیدن Kehlsteinhaus، یا آشیانه عقاب در بالاترین نقطه بایرن به اینجا می آیند. بعد از خاتمه جنگ جهانی دوم این ساختمان سالم باقی ماند و در حال حاضر تبدیل به موزه شده است.

ساختمان رایشتاگ برلین آلمان

پایتخت آلمان، شهر برلین است که پر از ساختمان های تاریخی زیبا می باشد؛ ساختمان رایشتاگ یکی از مهمترین آنهاست. ساختمان رایشتاگ که در قرن نوزدهم ساخته شد به دلیل آسیب های وارده در جنگ جهانی دوم در دهه ۱۹۹۰ بازسازی گردید. از بعد از بازسازی رایشتاگ تبدیل به مقر رسمی دولت آلمان شد. رایشتاگ در حال حاضر یک گنبد شیشه ای خیلی زیبا دارد که از آن می توان منظره خیره کننده ای از شهر برلین را مخصوصا در شب تماشا کرد.

قلعه هوهنزولرن آلمان

از دیگر جاذبه هایی دیدنی آلمان قلعه هوهنزولرن است که به سبک معماری نئو گوتیک بر فراز صخره ای مشرف به دو شهر کوچک در تپه های دامنه آلپ سوابی واقع شده است. قلعه هوهنزولرن که در قرن نوزدهم ساخته شده است، سومین قلعه اییست که در طول هزار سال گذشته در این مکان ساخته شده است. قلعه هوهنزولرن در جایی قرار گرفته است که چشم انداز بسیار زیبایی دارد. قلعه دارای اتاق های فراوان با پنجره های شیشه ای رنگی می باشد. دیوارهای اتاق ها هم با نقاشی های دیواری تزئین شده اند. جواهرات خانوادگی و آثار هنری را هم می توانید در قسمت خزانه داری قلعه پیدا کنید.

کوه تسوگ اشپیتسه آلمان

بلند ترین کوه آلمان کوه تسوگ اشپیتسه است که در شمال شهر گارمیش قرار گرفته است. برای اسکی بازهای حرفه ای دنیا  کوه تسوگ اشپیتسه جای بسیار معروفی است. فرقی نمی کند چه فصلی از سال باشد، در گاشپیتسه اسکی بازها همیشه می توانند به ورزش مورد علاقه شان بپردازند. با استفاده از راه آهن مخصوص عبور از سراشیبی، از دریاچه ای که در پای کوه قرار دارد می توان به بالای کوه رسید. برای پایین رفتن از کوه هم یک تله‌کابین به نام Eibsee-Seilbahn وجود دارد. از بالای قله کوه تسوگ اشپیتسه می توانید همزمان چشم اندازی از چهار کشور را ببینید.

بازار کریسمس نورنبرگ آلمان

بازارهای کریسمس آلمان در تمام دنیا معروف اند. بهترین این بازارها را می توانید در شهر نورنبرگ واقع در استان باواریا مشاهده کنید. بازارهای کریسمس قبل از سال نو در سرتاسر شهر قدیمی نورنبرگ برپا می شوند. قدمت بازار کریسمس نورنبرگ به قرن هفدهم میلادی بر می گردد. بازدید کنندگان باید بعد از تاریکی هوا وقتی که چراغ های فروشنده ها روشن می شوند از بازار کریسمسس نورنبرگ دیدن کنند. در این بازار فروشنده ها چیزهایی از قبیل صنایع دستی سنتی آلمان،  تزئینات درخت کریسمس، نوشیدنی گرم الکلی و شیرینی زنجفیلی که نوعی کلوچه محبوب آلمانی در طول تعطیلات است را می فروشند.

شهر زیبای روتنبورگ آلمان

رتنبورگ دقیقا شبیه روستاهایی است که در کتاب های قصه نقاشی شده اند. با دیدن رتنبورگ تصور می کنید که از میان صفحات کتاب پا به دنیای واقعی گذاشته است. این شهر فرانکونی یک مرکز شهر یا میدان قرون وسطی دارد که از آن زمان تا کنون به همان صورت باقی مانده است. مشرف به رود تاوبر تعداد زیادی کلیسا و خانه های مسکونی وجود دارد که در قرن های ۱۵ و شانزدهم ساخته شده اند. برجسته ترین جای شهر رتنبورگ، میدان بازار آن است که در یک طرف آن برج سالن شهرداری قرار گرفته که تاریخ ساخت آن به قرن سیزدهم میلادی می رسد.

جنگل سیاه آلمان

جنگل سیاه یا شوارتزوالد را می توانید در حاشیه جنوب غربی کشور آلمان پیدا کنید. نام آن به خاطر اینکه درختان با شاخ و برگ های شان سایه بان تاریکی ایجاد کرده اند، جنگل سیاه گذاشته شده است. جنگل سیاه بهشت دوستداران تفریحات خارج از خانه است. پیاده روی، شنا در دریاچه های خنک آلپ و کوهنوردی از ورزش های محبوب در جنگل سیاه هستند. در داخل جنگل سیاه تعدادی شهر و شهرک وجود دارد که معروف ترین آنها بادن است که آب گرم آن در دنیا معروف است. از دیگر شهرهای داخل و اطراف جنگل سیاه شهر دانشگاهی فرایبورگ است که دارای غذاها و تفریحات شبانه فوق العاده ای است.

رودخانه رمانتیک راین آلمان

رمانتیک راین مشهورترین قسمت رودخانه راین است که بین کوبلنز و بینگن در جریان است. در مسیر رود راین می توانید تپه هایی با شیب تند پوشیده از تاکستان که در بالای آنها قلعه ها و ویرانه هایی بی شماری وجود دارد را ببینید. مسیر رود راین از گذشته تا به امروز یک مسیر تجاری مهم برای رسیدن به اروپای مرکزی است. در امتداد ساحل رود راین هم شهر های کوچکی به ردیف در امتداد هم قرار گرفته اند. بسیاری از این شهر های قدیمی هنوز ماهیت تاریخی خود را حفظ کرده اند.

کلیسای بانوی ما آلمان

کلیسای بانوی ما (Frauenkirche) واقع در شهر درسدن یک کلیسای وابسته به مارتین لوتر است. کلیسای بانوی ما در جنگ جهانی دوم کاملا از بین رفت ولی دوباره با همان نقشه اصلی سال ۱۷۲۰ ساخته شد. در سال ۲۰۰۵ کلیسای درسدن مجددا افتتاح گردید. چون این کلیسا  با حمله نیروی هوایی شهر کاونتری تخریب شده بود بعد از ساخت دوباره کاونتری یک صلیب طلایی به کلیسای بانوی ما اهدا کرد. این صلیب طلایی بر بلای گنبد کلیسا نصب شده است. کلیسای بانوی مای درسدن از زمان افتتاح دوباره اش به یک جاذبه توریستی محبوب درسدن تبدیل شد. در سال ۲۰۰۹ رئیس جمهور وقت آمریکا، باراک اوباما از کلیسای بانوی ما دیدن کرد.

شهر تاریخی لینداو آلمان

لینداو یک شهر تاریخی در نزدیکی نقطه تلاقی مرزهای اتریش، آلمان و سوئیس است که در بخش شرقی دریاچه کنستانس واقع شده است. لینداو که حدود ۳ هزار نفر جمعیت دارد به وسیله پل و راه آهن به خشکی وصل می شود. لینداو با داشتن ساختمان های نیمه چوبی و آجری قرون وسطی یک جاذبه توریستی معروف آلمان محسوب می شود.

جشن اکتبر در شهر مونیخ آلمان

جشن اکتبر که هر سال در شهر مونیخ برگزار می شوند بزرگترین کارناوال دنیاست. هر سال بیش از ۶ میلیون بازدید کننده از این کارناوال باشکوه دیدن می کنند. جشن اکتبر علیرغم اسمش در پایان سپتامبر شروع و تا آخر هفته اول اکتبر ادامه دارد. جشن اکتبر که از سال ۱۸۱۰ تا کنون برگزار می ود به بخشی مهمی از فرهنگ باواریا تبدیل شده است. شرکت کنندگان در کارناوال جشن اکتبر می توانند انواع مختلفی از غذاهای سنتی مثل هندل، گوشت خوک کباب شده، سوسیس، پودینگ، و مقدار خیلی زیادی نوشیدنی آلمانی را امتحان کنند و از خوردن آنها لذت ببرند.

کلیسای جامع کلن آلمان

کلیسای جامع کلن در واقع بزرگترین کلیسای جامع ساخته شده به سبک گوتیک آلمان است. بنای کلیسای جامع سالهاست که نماد کلن می باشد. ساخت کلیسای جامع کلن در سال ۱۲۴۸ میلادی شروع شد و تکمیل آن بیش از ۶۰۰ سال طول کشید. کلیسای جامع کلن وقف سنت پیتر و مریم مقدس و مقر اسقف اعظم کاتولیک کلن می باشد.

دروازه هولستن آلمان

هولستنتون یکی از دو دروازه به جا مانده شهر لوبک است. دروازه هولستنتون در سال ۱۴۶۴ شد و در حال حاضر به موزه تبدیل شده است. دروازه هولستنتون با دو برج فریبنده و ورودی طاقی شکل سمبل لوبک می باشد. دروازه هولستنتون در کنار مرکز شهر قدیمی لوبک از جاذبه های توریستی مهم آلمان به حساب می آید.

شهر قدیمی هایدلبرگ آلمان

شهر قدیمی هایدلبرگ واقع در دره رود نکار، یکی از معروف ترین و محبوب ترین مقصد های توریستی آلمان می باشد. در طول جنگ جهانی دوم که شهرهای بزرگتر آلمان با بمباران های متفقین تقریبا از بین رفتند، هایدلبرگ و ساختمان های زیبای سبک باروک، خیابان های باریک و خانه های جذاب آن و همچنین قلعه معروف هایدلبرگ از صدمات جنگ در امان ماندند.

دروازه براندنبورگ آلمان

دروازه براندنبورگ تنها دروازه به جا مانده در شهر برلین است. دروازه برلین سمبل اتحاد مجدد برلین شرقی و غربی می باشد. براندنبورگ که در قرن هجدهم میلادی ساخته شد ورودی بلوار Unterden Linden است. بلوار آنتردن لیندن، مهمترین بلوار شهر برلین است که از درختان لیندن پوشیده شده است. بلوار لیندن زمانی مستقیما به قصر پادشاهان پروس منتهی می شد. دروازه براندنبورگ یکی از معروف ترین و برجسته ترین بناها در اروپا به شمار می آید.

قلعه نوی شوان اشتاین آلمان

قلعه افسانه ای نئوشوانشتاین در تپه ای ناهموار در نزدیکی Fussen در جنوب غربی باواریا واقع شده است. قابل ذکر است که از قلعه نئوشوانشتاین برای ساخت قلعه های زیبای پارک های دیزنی لند الهام گرفته شده است. قلعه نئو شوانشتاین به دستور پادشاه لودویگ دوم باواریا ساخته شد. شاه لودویگ دوم وقتی ساخت قلعه در سال ۱۸۸۶ تقریبا به اتمام رسیده بود، دیوانه اعلام شد و چند سال بعد از دنیا رفت. قلعه نئو شوانشتاین در آلمان ساختمانی است که بیشترین عکس ها از آن گرفته می شود. این قلعه یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی آلمان است.

منبع

مطالب مرتبط با آلمان

آوریل 5, 2020

هزینه زندگی در آلمان

هزینه زندگی در آلمان دانستن هزینه‌های زندگی در آلمان به صورت کلی برای افرادی که قصد مهاجرت و یا تحصیل در این کشور را دارند بسیار […]
نوامبر 3, 2019

جاذبه‌های گردشگری آلمان

جاذبه‌های گردشگری آلمان از زمان اتحاد مجدد دو آلمان تا کنون، علیرغم اینکه برای خارجی ها چندان شناخته شده نیست؛ سالهاست آلمان هم به عنوان یک […]
دسامبر 31, 2018

هامبورگ

راهنمای سفر به هامبورگ آلمان، سرزمین قلعه‌های دیدنی، مناظر طبیعی فوق‌العاده و آثار تاریخی باشکوه است. زندگی شهری مدرن در آلمان، جنبه‌ی دیگری از زیبایی‌های این […]
مارس 8, 2017

مونیخ

راهنمای سفر به مونیخ مونیخ شهر راهبان, با پیاده‌روهای دو کیلومتری که هیچ گونه تیر چراغ برق، جدول یا کانال رو بازی در آن وجود ندارد […]
فوریه 26, 2017

فرانکفورت

راهنمای سفر به فرانکفورت فرانکفورت شهری است که برخی گردشگران تصور می‌کنند به جذابیت و زیبایی شهر‌هایی مثل کلن و برلین نمی‌رسد، اما این‌طور نیست. این شهر […]

راهنمای سفر به شهر های مختلف

مارس 1, 2020

برنامه سفر به بارسلونا

برنامه سفر به بارسلونا اسپانیا بارسلونا یکی از محبوب ترین شهرهای اروپا برای بازدید کنندگان و همچنین یکی از شهرهای مورد علاقه ما ایرانیان است. از […]
فوریه 24, 2020

برنامه سفر به پاریس

برنامه سفر به پاریس فرانسه پاریس معروف به شهر عشاق است. شهری که با سفر کردن به آن میتوانید تجربه‌های به یادماندنی پیدا کنید. برای مسافرینی […]
فوریه 8, 2020

هنگ کنگ

راهنمای سفر به هنگ کنگ هُنگ کُنگ شهری است جزیره‌ای در جنوب چین، از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری آسیا و جهان به‌شمار می‌رود. هنگ‌ کنگ […]
فوریه 8, 2020

بلاروس

راهنمای سفر به بلاروس بلاروس یک سرزمین دور از دریا در اروپای خاوری است، که با کشورهای روسیه، اوکراین، لهستان، لیتوانی، و لتونی هم‌مرز است. پایتخت […]
فوریه 5, 2020

اسلواکی

راهنمای سفر به اسلواکی کشور اسلواکی در اروپای مرکزی و در همسایگی لهستان از سمت شمال، اوکراین از شرق، مجارستان از جنوب و جمهوری چک و […]
فوریه 4, 2020

آلبانی

راهنمای سفر به آلبانی آلبانی کشوری است واقع در جنوب شرقی قاره آفریقا که از شمال غرب با مونته نگرو، از شمال شرق با کوزوو، از […]
فوریه 3, 2020

واتیکان

راهنمای سفر به واتیکان در گوشه‌ای از شهر رم، دولت شهری مستقل به اسم واتیکان قرار دارد. واتیکان کوچک‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین کشور جهان است و یکی […]
فوریه 2, 2020

لیختن‌اشتاین

راهنمای سفر به لیختن‌اشتاین لیختن‌اشتاین سومین کشور کوچک در اروپا است. پایتخت آن شهر فادوتس است و بزرگ‌ترین شهر لیختن‌اشتاین، شان نام دارد. زبان رسمی لیختن‌اشتاین […]
فوریه 2, 2020

بلغارستان

راهنمای سفر به بلغارستان بلغارستان کشوری زیبا است که پیشینه‌ای تاریخی داشته و یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های دنیا در آن قرار دارد. در کنار مکان‌های زیبا […]
فوریه 1, 2020

لیماسول

راهنمای سفر به لیماسول لیماسول زیباترین شهر ساحلی و بزگترین بندر قبرس است. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی، بر سر راه سه قاره آسیا، اروپا […]

راهنمای خرید در شهرهای مختلف

آوریل 23, 2017

راهنمای خرید در بارسلون

راهنمای خرید در بارسلونا اگر برای سفر به بارسلون برنامه‌ریزی می‌کنید و قصد دارید که در این سفر از مراکز خرید دیدن کنید و خرید کنید، بد […]
آوریل 23, 2017

راهنمای خرید در آمستردام

راهنمای خرید در آمستردام آمستردام، پایتخت زیبای هلند، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در اروپا است. با راهنمای خرید در آمستردام، همراه ما باشید. آمستردام یکی از […]
فوریه 15, 2017

راهنمای خرید در ایروان

راهنمای خرید در ایروان ارمنستان ایروان، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور ارمنستان و یکی از مقاصد گردشگری محبوب به خصوص در بین ایرانیان است. جاذبه‌های تاریخی […]
فوریه 15, 2017

راهنمای خرید در مادرید

راهنمای خرید در مادرید خرید در مادرید، تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است. دپارتمان استورها، بوتیک‌های شیک و اوت لت‌ها از مراکز خرید مهم این شهر هستند. […]
فوریه 15, 2017

راهنمای خرید در باکو

راهنمای خرید در باکو باکو پایتخت جمهوری آذربایجان است که در ساحل غربی دریای خزر قرار دارد. این شهر یکی از مقاصد گردشگری محبوب در منطقه‌ی […]
فوریه 15, 2017

راهنمای خرید در آنتالیا

راهنمای خرید در آنتالیا خرید کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر به خصوص در سفرهای خارجی است. از آنجایی که در شهرهای توریستی، مراکز خرید و […]
فوریه 15, 2017

راهنمای خرید در میلان

راهنمای خرید در میلان میلان دومین شهر پر جمعیت ایتالیا بعد از رم است. شهرت این شهر به خاطر این است که به عنوان پایتخت مد […]
فوریه 15, 2017

راهنمای خرید در استانبول

راهنمای خرید در استانبول استانبول، یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. در این شهر، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعدد در کنار جاذبه‌های مدرن و شهری قرار […]
فوریه 14, 2017

راهنمای خرید در بانکوک

راهنمای خرید در بانکوک خرید کردن در بانکوک تجربه‌ای هیجان‌انگیز است. از مراکز خرید بزرگ، چند طبقه و مدرن گرفته تا بازارهای خیابانی شلوغ و پرسروصدا، […]
فوریه 14, 2017

راهنمای خرید در دبی

راهنمای خرید در دبی دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است و بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ دارد که یکی از آنها، دبی مال، بزرگ‌ترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما