وقت سفارت ویزا متریک ایتالیا

وقت سفارت ویزا متریک ایتالیا چیست؟

ویزامتریک به عنوان یک گروه تجاری از سال ۲۰۰۵ میلادی در حوزه امور مربوط ویزا و انگشت نگاری در بسیاری از کشورهای جهان نظیر ارمنستان، آذربایجان، چین و … فعالیت دارد. این شرکت جهت ارائه خدمات با کیفیت در رابطه با مراحل درخواست ویزا و سایر خدمات کنسولی تمرکز دارد. بعد از تجربه چند ساله این شرکت در ایران ( از سال ۲۰۱۸ ) و انجام امور ویزا برای کنسولگری کشور آلمان، در حال حاضر ویزامتریک با سفارت ایتالیا طبق خبری که در وبسایت رسمی سفارت ایتالیا در تاریخ ۰۶/۱۶/۲۰۲۳ درج شده است نیز به توافق رسیده است که روند درخواست برخی از ویزاها از طریق این شرکت انجام گردد و وقت سفارت ایتالیا ویزا متریک نیز به مراکز دیگر این شرکت افزوده شود.

وقت سفارت ایتالیا ویزا متریک

وقت توریستی ایتالیا ویزا متریک

سفر توریستی یا دیدار خانواده یا دوست ( TOURISM VISA ) از نظر سفارت‌ها به عنوان “سفر شخصی” شناخته می‌شود. این نوع سفرها معمولاً شامل سفرهایی به منظور تفریح، دیدن اماکن دیدنی، دیدار خانواده و دوستان و یا شرکت در مراسم خاص مثل مراسم ازدواج و … می‌شود. تفاوت اصلی ویزای توریستی یا دیدار خانواده ( ویزای نوع C ) با انواع دیگر ویزاها در این است که معمولاً برای درخواست این نوع ویزا فقط نیاز به دعوتنامه یا رزرو هتل میباشد و با داشتن این موارد و ارائه مدارک لازم کلی برای درخواست ویزا شامل مدارک شغلی، مالی، سند و … میتوانید درخواست ویزای خود را ثبت کنید. در حالی که برای سفرهای تجاری، تحصیلی، کاری و یا مهاجرتی نیاز به مدارک و مجوزهای بیشتری دارید که باید طبق دستورالعمل سفارت مربوطه تهیه شوند. همپنین پروسه بررسی پرونده شما در سفرهای توریستی بسیار کوتاه تر از سایر موارد است. به این مورد هم توجه داشته باشید که شرکت در نمایشگاه و کنفرانس های مختلف در بسیاری از موارد سفر توریستی تلقی میشود و باید وقت سفارت توریستی دریافت کنید مگر در موارد خاص.

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا توریستی میتوانید هم به صورت تکی و هم به صورت خانوادگی ( زن، شوهر، فرزندان ) اقدام به تعیین وقت کنید. برای سفر توریستی ارائه دعوتنامه الزامی نیست و میتوانید به جای دعوتنامه، رزرو هتل معتبر نیز ارائه دهید.

دانلود نمونه دعوتنامه توریستی ایتالیا

وقت تجاری یا بیزینس ویزامتریک ایتالیا

وقت‌های تجاری ( بیزینس یا AFFARI ) مربوط به افرادی میشود که دعوتنامه بیزینس از شرکت یا موسسه‌ای در ایتالیا دریافت کرده‌اند و هدف سفر آن‌ها تجارت می‌باشد. این نوع سفرها به منظور انجام فعالیت‌های تجاری، برگزاری ملاقات‌های تجاری یا مذاکره با شرکای تجاری، حضور در برخی کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها، برقراری ارتباطات کاری و امور مربوط به کسب و کار انجام می‌شود.

این افراد باید طبق فرمت خواسته شده توسط سفارت دعوتنامه و مدارک دیگر را از شرکت مربوطه دریافت و در روز انگشت نگاری ارائه دهند. توجه کنید وقت های بیزینس ایتالیا به صورت تک نفره قابل دریافت است و چنانچه خانواده باشید باید برای هر نفر دعوتنامه جداگانه فراهم کنید و برای هر نفر جداگانه اقدام به دریافت وقت کنید. یا اینکه برای باقی اعضای خانواده وقت سفارت توریستی دریافت بفرمائید.

دانلود نمونه دعوتنامه تجاری ایتالیا

تکمیل فرم سفارت ایتالیا

فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را میتوانید به صورت دستنویس خوانا و  بدون خط خوردگی و یا به صورت تایپ شده تکمیل و در روز مصاحبه اراده دهید.

دانلود فرم سفارت ایتالیا

سفارش تعیین وقت سفارت ایتالیا ویزامتریک

مسافرانی که نیاز به اخذ وقت سفارت ایتالیا دارند، از روش های زیر میتوانند درخواست خود را به ما اعلام کنند:

فرم درخواست خدمات از سفارت ایتالیا

پیشنهاد میشود زمان شروع سفر حد اقل 21 روز کاری بعد از زمان مصاحبه باشد.

پیشنهاد میشود زمان شروع سفر حد اقل 21 روز کاری بعد از زمان مصاحبه باشد.

تصویر کپچا

آدرس ویزا متریک ایتالیا در تهران

آدرس کنسلوگری ایتالیا : تهران، خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا ( بلوار آفریقا )، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵

آدرس شرکت کارگزاری ویزامتریک ایتالیا : تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (خیابان وزرا )، نبش خیابان بیست و یکم، ساختمان شیراز، شماره ۱۳۷، طبقه اول، کدپستی: ۱۵۱۳۹۳۳۱۳۴

زمان مورد نیاز برای گرفتن ویزای ایتالیا

حداقل زمان رسیدگی به پرونده شما حدود ۱۴ روز کاری می باشد. همچنین زمان سفری که در نظر گرفته اید و روز مصاحبه به سفارت ارائه دادید باید حداقل ۲۱ روز بعد از زمان مصاحبه باشد که خیالتان از تاخیر احتمالی سفارت در خصوص پاسخ ویزای شما راحت باشد.

visametric سفارت ایتالیا در چه روز هایی باز است؟

به طور کلی سفارت ها و دفاتر خدمات کنسولی در روزهای جمعه و شنبه در ایران تعطیل هستند و تعیین وقت سفارت ایتالیا در این روزها میسر نیست ولی در مابقی روزهای هفته این مراکز روال عادی خود را طی میکنند و پاسخگوی مراجعین هستند. البته چند روز مشخصی در سال مثل تعطیلات سال نو و … سفارت ها و دفاتر خدمات کنسولی تعطیل می باشند.

هزینه سفارت ایتالیا برای درخواست ویزای چقدر است ؟

هزینه اقدام برای ویزای شینگن ایتالیا ۸۰ یورو  +  ۲۹٫۴ یورو هزینه شرکت ویزامتریک ایتالیا ( وقت VIP یا اختصاصی ۸۰ یورو میباشد ) که در روز مصاحبه نقدا از شما دریافت خواهد شد. همچنین برای دریافت وقت باید برای هر نفر مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به حساب شرکت رهیاب گذر آرتا ( ویزا متریک ) واریز کنید که در روز مصاحبه میتوانید فرم عودت وجه را تکمیل کرده و تحویل این شرکت بدهید تا ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شما را عودت بدهند.

لیست سایر هزینه های ویزامتریک ایتالیا در زیر قابل مشاهده میباشد:

هزینه  ویزامتریک ( به صورت نقدی )
۲۹٫۴ یورو
خدمات اضافی 
خدمات اختصاصی۸۰ یورو
تخصیص باجه به شخص۳۲ یورو
Prime Time۳۲,۷۰ یورو
تکمیل نقصی مدارک۱۶ یورو
پاسپورت بعداز درخواست۲۱ یورو
پذیرش بدون قرار ملاقات قبلی۱۰ یورو
بیمهبراساس طول مدت
کپی/پرینت۰,۲۷ یورو
تماس تلفنی۳ یورو
پست۱۰,۹۰ یورو
پست تضمینی۱۶,۳۵ یورو
سرویس کمک رسانی۳۵ یورو
چهار متقاضی اول – موبیل۱۹۰ یورو
از پنجمین تا دهمین متقاضی – موبیل۱۶۰ یورو
پس از یازدهمین متقاضی – موبیل۱۳۰ یورو

برای دریافت ویزای ایتالیا در روز مصاحبه باید چه مدارکی ارائه دهم؟

?شناسنامه

?گذرنامه با حداقل اعتبار ۶ ماه

?عکس پرسنلی جدید زمینه سفید و تمام رخ سایز ۳٫۵ * ۴٫۵

?مدارک شغلی معتبر

?مدارک مالی شامل گردش حساب ۶ ماهه و نامه تمکن مالی

?سند ملکی

?رزرو هتل و یا دعوتنامه برای سفارت ایتالیا

?رزرو پرواز

?بیمه مسافری معتبر

?رضایت نامه محضری

?تکمیل اپلیکیشن فرم

برای مطالعه کامل مدارک لازم و همچنین نحوه صحیح ارائه آن ها و مواردی که به شما کمک میکند تا درصد دریافت ویزای خود را بالا ببرید، لطفا به این لینک بروید : 

مطلب پیشنهادی : مدارک لازم برای دریافت ویزای ایتالیا

نمونه ویزای ایتالیا دریافت شده توسط ما

وقت سفارت ایتالیا به ویزا متریک منتقل شده است؟

در تاریخ ۰۶/۱۶/۲۰۲۳ شرکت ویزا متریک با سفارت ایتالیا به توافق رسیده است که روند درخواست ویزاهای توریستی و تجاری از طریق این شرکت انجام گردد.

وقت سفارت ایتالیا از ویزا متریک بهتر است یا خود سفارت؟

از لحاظ بررسی پرونده و دریافت ویزا هیچ تفاوتی بین سفارت و شرکت visametric وجود ندارد. فقط برای اقدام از طریق کارگزاری ckgs باید علاوه بر هزینه انگشت نگاری، هزینه مازاد خود این شرکت را نیز بپردازید.

آدرس و شماره ویزا متریک ایتالیا چیست؟

تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (خیابان وزرا )، نبش خیابان بیست و یکم، ساختمان شیراز، شماره ۱۳۷، طبقه اول، کدپستی: ۱۵۱۳۹۳۳۱۳۴ – تلفن : ۰۲۱۸۸۷۰۰۳۴۳

هزینه گرفتن وقت سفارت ایتالیا چقدر است؟ وقت سفارت ارزان ایتالیا چیست؟

چنانچه خود مسافر اطلاعات کافی جهت تعیین وقت داشته باشد و وقت سفارت ایتالیا را اخذ کند هیچ هزینه جهت تعیین وقت نمی پردازد و فقط هزینه کارگزاری را پرداخت میکند.
بزرگسال : ۸۰ یورو + ۲۹٫۴ یورو هزینه شرکت کارگزاری + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان جهت ساخت اکانت ویزا متریک
کودک ۶ تا ۱۲ سال : ۴۰ یورو + ۲۹٫۴ یورو هزینه شرکت کارگزاری + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان جهت ساخت اکانت ویزا
کودک تا ۶ سال : رایگان + ۲۹٫۴ یورو هزینه شرکت کارگزاری + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان جهت ساخت اکانت ویزا متریک

ربات تعیین وقت سفارت ایتالیا چیست؟

در حال حاضر و با توجه به تغییرات وبسایت سفارت ایتالیا، شما اگراطلاعات کافی داشته باشید به راحتی میتوانید اقدام به تعیین وقت سفارت ایتالیا کنید و هیچ ربات و برنامه پیچیده ای نیاز نخواهید داشت. هیچ رباتی برای دریافت وقت سفارت در حال حاضر وجود ندارد.

نحوه تکمیل فرم اپلیکیشن ایتالیا به چه صورت است؟

تکمیل فرم چاپ شده بدون خط خوردگی به صورت دستنویس یا تایپ شده با مشخصات دقیق فردی

وقت سفارت ایتالیا از ویزامتریک چقدر طول میکشد؟

مدت زمان وقت سفارت ایتالیا بستگی به شلوغی سفارت دارد. معمولا در فصل های شلوغ ممکن است تا چند ماه هم برای وقت مصاحبه معطل بشوید اما در اکثر اوقات سال گرفتن وقت سفارت فوری ایتالیا توسط ما امکان پذیر است.

ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا ویزامتریک چه زمانی است؟

وبسایت سفارت طبق برنامه خاصی وقت های مصاحبه را باز نمیکند و معمولا در هر بار باز شدن سایت سفارت، ۱۵ روز وقت مصاحبه برای دریافت مسافرین باز میگردد. باید به صورت مداوم وبسایت سفارت را کنترل کنید.

ربات تعیین وقت سفارت ایتالیا چیست؟

در حال حاضر و با توجه به تغییرات وبسایت سفارت ایتالیا، شما اگراطلاعات کافی داشته باشید به راحتی میتوانید اقدام به تعیین وقت سفارت ایتالیا کنید و هیچ ربات و برنامه پیچیده ای نیاز نخواهید داشت. چنانچه رباتی هم برای اینکار وجود داشته باشد، تهیه و خرید آن صرفه اقتصادی برای مسافرین نخواهد داشت.

تماس مستقیم با ما