راهنمای سفر به کشور استرالیا
دسامبر 7, 2015
جهان در سال ۲۰۱۵ بیش از یک میلیارد گردشگر داشت
ژانویه 18, 2016
نمایش همه

سال ۲۰۱۵، سال سفر به فضا ؛رانندگی خودکار؛ هتل ها و مینی کافه های مقرون به صرفه بود.حال مواردی را مطرح می کنیم که در آینده ی سفرها با آن برخورد خواهیم داشت. 

ایرباس A320 قرار است به وای فای مجهز شود.شما می توانید تلفن ،تبلت و یا لپ تاپ خود را با سرعت ۸ تا ۱۰ برابر سریعتر از وای فای پردازنده های دیگر به اینترنت وصل کنید.در همین حال؛ Jet Blue در حال همکاری با آمازون است تا این اینترنت را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دهد. 

زین پس قرار است گوشی های هوشمند نقش کلید اتاق هتل ها را بازی کنند،همانطور که هم اکنون در هتل های ماریوت،استاروود و هیلتون در حال اجراست.فقط کافیست جزئیات اتاق  خود را از طریق برنامه وارد گوشی کنید و با قرار دادن آن جلوی در اتاق و فرستادن امواج ؛در اتاق را باز کنید. 

خطوط هوایی سنگاپور به لوفت هانزا و فین ایر در رابطه با حق بیمه اقتصادی صندلی پیوسته اند.این بدان معناست که هزینه ها دوستانه تر،صندلی ها بهتر و همچنین حریم خصوصی نیز حفظ می شود. 

اگر شما شدیدا نیاز به استراحت دارید اقامت در وسط روز در یک هتل می تواند بسیار کارآمد باشد.امروزه هتل هایی وجود دارند که حق رزرو اتاق بین ۴ تا ۶ ساعت با حدود نرخ ۴۰% پایین تر را می دهند. 

مرسدس بنز و BMW در حال عرضه ی خودروهایی هستند با قابلیت شتاب،ترمز و فرمان خودکار.این یعنی جهان به کاهش حوادث نزدیک است. 

هتل های معروف می خواهند مشتریان خود را زین پس از طریق یک برنامه هدایت کنند. 

خطوط دریایی مانند : نروژ، رویال کارائیب و هلند امریکا در حال اضافه کردن کابین های مخصوصی برای افرادی است که به تنهایی مسافرت می کنند.همچنین برخی از هتل ها قرار است اتاق های مخصوص با تخفیف به این مسافران ارائه دهند. 

اگر شما نقشه ی آفلاین جدید گوگل را دانلود کنید ؛از طریق گوشی هوشمند می توانید آدرس ها را بدون نیاز به اینترنت ؛خیابان به خیابان پیدا کنید. 

برای اخذ ویزای شینگن و همچنین ویزای آمریکا با ما در تماس باشید.

منبع مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما