برنامه سفر به پاریس
فوریه 24, 2020
برنامه سفر به بارسلونا
مارس 1, 2020
نمایش همه

ویزای شینگن ارزان

با توجه به نرخ ارز، سفر به اروپا برای ما ایرانیان سفری لوکس و پر هزینه محسوب می‌شود. علاوه بر هزینه‌های معمول ویزای شینگن نظیر ترجمه، ورودی سفارت و …، افزایش هزینه‌های بلیط هواپیما و رزرو هتل موجب شده درخواست‌های ویزای شینگن تا حد چشمگیری کاهش یابد. در این مقاله سعی داریم به شما راهکار هایی را ارائه دهیم تا با کمترین قیمت بتوانید برای ویزای شنگن اقدام کنید و در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی کنید. با Okvisa.ir همراه باشید.

 

چطور برای ویزای شینگن ارزان اقدام کنم؟

 

ابتدا باید بدانید مراحل دریافت ویزای شنگن به چه صورتی است و برای اخذ ویزای شینگن ارزان باید چه کارهایی انجام داد:

۱- ترجمه مدارک برای سفارت : همه مدارک نیاز به ترجمه ندارند!

تقریبا برای اخذ ویزای تمامی کشورهای شنگن باید مدارک خود را ترجمه کنید. در حال حاضر فقط کشور آلمان نیاز به ترجمه مدارک ندارد و باید در روز مصاحبه اصل مدارک را تحویل افسر مربوطه دهی و ایشان بعد از بررسی و تهیه کپی براربر اصل، مدارک اصلی شما را باز میگرداند. برای مابقی کشورها برحسب دستورالعمل کشور مقصد، باید مدارک خود را به زبان خواسته شده ترجمه کنید. توجه کنید که پاسپورت، گردش حساب لاتین و نامه تمکن مالی که از بانک دریافت کردید نیاز به ترجمه ندارد. همچنین اگر نامه اشتغال به کار شما انگلیسی باشد این مورد را هم میتوانید ترجمه نکنید. بارها مشاهده شده دارلترجمه ها جهت اخذ هزینه بیشتر از مسافرین، مواردی نظیر پاسپورت را نیز برای مسافر ترجمه کرده‌اند! توجه کنید که مدارک باید توسط دالترجمه رسمی ترجمه گردند که این مراکز نرخ مصوبی برای ترجمه دارند.

۲- دریافت وقت سفارت : خودتان هم میتوانید وقت سفارت بگیرید

دومین مرحله‌ای که باید انجام دهید تعیین وقت سفارت کشور مربوطه است. با کمی جستجو صرف کمی وقت میتوانید از سفارت‌های مختلف خوزه شنگن وقت مصاحبه دریافت کنید. روند درخواست وقت ملاقات هر کشور روند خاص خود را دارد و باید به صورت دقیق انجام شود. برای این کار میتوانید از دوستان یا آژانس‌های مسافرتی کمک بگیرید.

۳- تهیه بیمه مسافرتی : هیچ ارزانی بی دلیل نیست!

برای کل مدت زمان اقامت خود در حوزه شنگن باید بیمه مسافرتی تهیه کنید. در تهیه این مورد صرفه جویی نکنید چون علاوه بر اینکه ممکن است سفارت بیمه صادر شده از شرکت‌های متفرقه بیمه‌اس را قبول نکند، ممکن است بعد از بروز حادثه در سفر خود، شرکت صادر کننده بیمه شما تعهدات خود را به درستی انجام ندهد و شما با مشکلات جدی مواجه شوید. برای مثال اگر بخواهیم یک شرکت معتبر بیمه را معرفی کنیم، بیمه مسافرتی سامان گزینه خوبی خواهد بود که نرخ بیمه آن با سقف خدمات یعنی ۵۰٫۰۰۰ یورو برای یک سفر ۱۵ روزه حدود ۸۹٫۰۰۰ تومان میباشد.

۴- رزرو هتل : این مورد را به دقت انجام دهید

چنانچه دعوتنامه دارید و محل اقامت از طرف دعوت‌کننده برای شما در نظر گرفته شده است، این مورد را نادیده بگیرید. اما اگر سفر شما توریستی است این مورد یکی از مهمترین موارد جهت مثبت شدن درخواست ویزای شما است. شما باید برای تاریخ حضور خود در شنگن هتل رزرو کنید. توجه کنید نیاز به خرید هتل قطعی نیست اما باید هتل شما واقعا رزرو شده باشد و در موقع تماس آفیسر سفارت با هتل، نام شما در لیست اتاق‌های رزرو شده هتل موجود باشد. برای این کار باید یا از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید که با کردیت کارت برای شما هتل رزرو کنند و یا از آژانس مسافرتی معتبر رزرو هتل معتبر تهیه کنید.

۵- رزرو پرواز : بدون دلیل پرواز قطعی نخرید!

برای تاریخ سفر خود باید علاوه بر نشان دادن محل اقامت، پرواز رفت و برگشت نیز به کشور خود رزرو کنید. برای این مورد هم فقط رزرو نیاز است و نیاز به خرید قطعی پرواز نیست و خرید بلیط هواپیما به صورت قطعی هیچ کمکی به صدور ویزای شما نمیکند و پس بدون دلیل پول خود را خرج نکنید چون بسیار اتفاق افتاده است که مسافر بلیط قطعی تهیه کرده است و به هر دلیلی برنامهس فر وی تغییر داشته است و مجبور به پرداخت هزینه تغییر بلیط شده است. رزرو پرواز را هم خودتان ار وبسایت‌های ایرلاین یا آژانس های معتبر فروش بلیط هواپیمایی میتوانید با پرداخت هزینه جزئی تهیه کنید.

۶- تکمیل فرم درخواست ویزا : یک فرم ساده اما در عین حال بسیار مهم!

برای این کار نیاز به کمی مطالعه یا کمک از دوستان اشنا خود به این امر دارید. تکمیل اپلیکیشن فرم سفارت علاوه بر راحتی، نیاز به دقت زیادی دارد چون ارائه اطلاعات اشتباه و مغایر با مابقی مدارک ارائه شده شما، منجر به ریجکتی شما از سفاتر خواهد بود. برای این کار هم میتوانید از راهنماهای موجود در وب فارسی استفاده کنید و یا از آژانس‌های مسافرتی درخواست انجام این کار را بکنید. برای برخی از سفارت ها نیز نیاز به تکمیل فرم سفارت به صورت آنلاین از طریق پنل خود سفارت است که کار شما را کمی سختتر خواهد کرد.

 

برای درخواست ویزای ارزان توسط فرد دیگری چکار کنم؟

 

مراحل بالا اقدامات اصلی جهت دریافت ویزای شنگن است که شاید شما خیلی از آن‌ها را بتوانید خودتان و با کمی کمک انجام دهید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. حال اگر در انجام یکی یا همه بخش‌های بالا وارد نیستید، و همچنین نمیخواهید دریافت ویزای خود را به آژانس‌های مسافرتی بسپارید ما یک راه‌حل منطقی برای شما سراغ داریم. مجموعه ما حدود ۸ سال قبل اقدام به طراحی پکیجی برای اولین بار در ایران با عنوان پکیج اقدام برای ویزا نموده است. این پکیج برای افرادی است که میخواهند به صورت شخصی و با یک هزینه منطقی، برای ویزا اقدام کنند و یا افرادی که برای سفر خود دعوتنامه دارند.

در پکیج ویزای شینگن ما برای شما وقت سفارت از کشور مورد نظرتان دریافت میکنیم. سپس برای تاریخ سفر شما هتل معتبر با کردیت کارت و قابل استعلام توسط سفارت، رزرو میکنیم. همچنین برای همین تاریخ رزرو پرواز برای شما انجام میدهیم. فرم درخواست شما را بر حسب اطلاعات شما به صورت دقیق به صورت آنلاین تکمیل میکنیم. آژانس ما نماینده معتبر بیمه مسافرتی سامان نیز میباشد که این امکان را به ما میدهد که در کمترین زمان برای شما انواع بیمه مسافرتی را صادر کنیم. و در آخر هم میتوانید قبل از مراجعه به سفارت خود حضوری مدارک خود به محل آژانس بیاورید تا بررسی نهایی گردد و در صورت کسری به شما اعلام گردد.

با دریافت این پکیج شما با در دست داشتن مدارک شخصی ترجمه شده خود میتوانید به راحتی و بدون مشکل به سفارت مراجعه و درخواست ویزا کنید. با دریافت این پکیج هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد و هم اطمینان دارید که موارد ذکر دشه در پکیج را به درستی و بر حسب نیاز سفارت مربوطه له آن ارائه خواهید داد. دیگر ویژگی دریافت این پکیج است است که شما در صورت دریافت ویزا دیگر نیازی به ارائه ضمانت بانکی و یا وثیقه برای بازگشت خود ندارید و میتوانید از تمامی موجودی حساب خود برای این سفر اروپایی با خیال راحت استفاده کنید! برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین بررسی شرایط شما و ارائه بهترین پیشنهاد، لطفا با ۰۲۱۸۸۳۰۱۷۴۰ در تماس باشید.

 

شاید این مقاله هم برای شما مفید باشد

دسامبر 15, 2020
انواع ویزای شینگن و تفاوت ویزاهای نوع A,B,C,D با هم

انواع ویزای شینگن و تفاوت آنها با یکدیگر

انواع ویزای شینگن و تفاوت آنها با یکدیگر حتما می‌دانید که ویزاهای شنگن در تایپ های متفاوتی صادر میگردند که هر کدام ویژگی یا محدودیت‌هایی نسبت […]
آوریل 30, 2020

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟ حتما تابحال اسم ویزای شینگن به گوشتان خورده است. ویزایی که این روزها دریافت آن کمی سخت به نظر میرسد. چه از لحاظ […]
آوریل 28, 2020

تجربه گرفتن ویزای شینگن

تجربه گرفتن ویزای شینگن یکی از مشتریان ما سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه، امروز یکم وقت آزاد داشتم و خواستم تجربه گرفتن ویزای شینگن خودم […]
آوریل 14, 2020
تاثیر ویروس کرونا بر ویزای شینگن و کانادا

تاثیر ویروس کرونا در اخذ ویزا

تاثیر ویروس کرونا در اخذ ویزا همانطور که مطلع هستید دنیا درگیر مبارزه با ویروس کرونا است و تقریبا هیچ کشوری از اثرات این ویروس در […]
فوریه 26, 2020

ویزای شینگن ارزان

ویزای شینگن ارزان با توجه به نرخ ارز، سفر به اروپا برای ما ایرانیان سفری لوکس و پر هزینه محسوب می‌شود. علاوه بر هزینه‌های معمول ویزای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما