نکاتی جالب در مورد تورنتو
ژوئن 14, 2017
سفر با لوكس ترين قطارهاي دنيا
سپتامبر 1, 2017
نمایش همه

چگونه سفری ارزان داشته باشیم؟

بالا بودن هزینه های سفر و گران بودن بعضی از شهر ها، بهانه ی خیلی از ما برای سفر نکردن است. در حالی که اگر کمی دقیق تر و هوشمندانه تر برای سفرمان برنامه بریزیم، نه تنها تفریح گرانی به حساب نمی آید بلکه در مقابل هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید، ارزش بیشتری را وارد زندگی تان می کند. اگر شما هم گرانی را بهانه ی سفر نکردتان کرده اید، با ما همراه باشید تا شما را با ترفند هایی برای کم کردن هزینه های سفر آشنا کنیم.

پرواز با هزینه کمتر

۱- بهتر است اگر در زمان رویدادهای خاص و فستیوال ها به شهری سفر می کنید، به جای پرواز مستقیم از پرواز غیر مستقیم استفاده کنید. به طور مثال می توانید برای رسیدن به یونان، از طریق پرواز مستقیم به استانبول بروید و از آن جا از طریق یک پرواز دیگر یا کشتی، خودتان را به یونان برسانید. این مورد تا حد زیادی در کم کردن هزینه های سفر تاثیر می گذارد.

۲- بسته به این که چه انتظاری از خدمات در طول پرواز دارید، در سفر به مقاصد آسیایی می توانید از شرکت های هواپیمایی ارزان تری استفاده کنید. این شرکت ها با اختیاری کردن یک سری از امکانات مثل حمل بار و غذای مخصوص، هزینه ی پایین تری دارند. شما با انتخاب نکردن این گزینه های اختیاری می توانید یک سری از هزینه های اضافی پروازتان را کم کنید.

اقامت اقتصادی تر

۱- تخفیف های لحظه ی آخری هتل ها، تا میزان زیادی از هزینه اقامتتان را کم می کنند. همچنین می توانید از تخفیف های فصلی و یا مناسبتی تعداد زیادی از هتل ها استفاده کنید که باعث می شوند گاهی تا نصف مبلغ اصلی را برای یک شب اقامتتان در هتل بپردازید.

۲- زمان سفر، یکی از مواردی است که روی هزینه های پرواز و اقامتتان تاثیر زیادی می گذارد. ممکن است مجبور شوید در فصول و تاریخ های پر سفر تر سال، گاهی تا دوبرابر مبلغ اصلی هتل یا پرواز را بپردازید. اگر فقط نیاز به جایی برای خواب دارید و قرار است بیشتر زمان سفرتان را به گردش بگذرانید، بهتر است هتل هایی با ستاره کمتر و یا نه چندان معروف را انتخاب کنید که مشتریان زیادی ندارند.

کاهش هزینه های گردشگری

۱- در بیشتر شهر های معروف دنیا می توانید از دفاتر تور و توریسم محلی، کارت توریستی تهیه کنید. این کارت ها شامل تخفیف موزه ها و جاذبه های شهر، امکان حمل و نقل رایگان عمومی و گاهی تخفیفاتی برای تعدادی از رستوران ها هستند.

۲- اگر به اینترنت نیاز دارید بهتر است برای استفاده از آن مبلغ اضافی پرداخت نکنید. بیشتر کافه ها و رستوران ها دارای اینترنت رایگان هستند.

 

تهیه غذا با قیمت مناسب

۱- هیچوقت در مکان های توریستی غذا نخورید. این غذاها علاوه بر قیمت بیشتر، کیفیت پایین تری هم دارند. کمی در شهر قدم بزنید و رستوران های محلی و ارزان تری را پیدا کنید که غذای با کیفیت و قیمت مناسب در اختیارتان می گذارند.

۲- در بعضی از کشور ها می توانید تخفیف نهار بگیرید. رستوران های معروف و گران شهرهایی مثل استرالیا و یا سنگاپور، برخلاف منوی شام، تخفیف های خوبی برای نهار ارایه می دهند. در این حالت شما گزینه های کمتری برای انتخاب دارید اما غذای ارزان تر و با کیفیت تری می گیرید. انتخاب درست مقاصد برای خوردن غذا، تا حد زیادی در کم کردن هزینه های سفر تاثیر می گذارد.

برای ویزای شینگن با ما در تماس باشید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما