شهر برلین بهتر بشناسیم
می 3, 2015
۱۰ مکان رویایی برای سفر تابستانه
می 6, 2015
نمایش همه

جاذبه‌هاي جهانگردی شهر كلن آلمان

اخذ ویزای شینگن برای سفر به کلن را به ما بسپارید.

كلن با جاذبه‌هاي گردشگري بسيارش در جوار رود «راين» آرميده است. برخي از اين جاذبه‌ها كليساهاي اين شهر هستند كه چه در آلمان و چه در اروپا از قدمت و اعتبار خاصي برخوردارند. پل قديمي راين ، كليساي جامع كلن ، موزه لودويگ ،موزه آلمان و انگلستان،اركستر فيلارمونيك كلن، برج كلن و قطار هوايي كه از روي رودخانه راين عبور مي‌كند، از جذابيت‌هاي مهم كلن براي گردشگران است.  بلوارهاي كنار رودخانه راين با دروازه‌هاي تاريخي كه به قرون وسطي برمي‌گردند، از ديگر نقاط ديدني شهر است و معمولا شبها مملو از جمعيت است.

گرفتن وقت سفارت و ویزای شینگن توسط کارشناسان ما برای سفر به آلمان

كليساي كلن
مشهور‌ترين جاذبه كلن، كليساي كلن است كه مسند اسقف اعظم كلن است. با بالا رفتن از ۵۰۹ پله برج جنوبي نمايي فوق‌العاده از شهر را مي‌توانيد تماشا كنيد. ساخت كليساي كلن در سال ۱۲۴۸ آغاز شد و به طور نامنظم تا سال ۱۸۸۰ ادامه داشت. ارتفاع اين كليسا ۵/۱۴۴ متر است و حدود ۵/۸۶ متر عرض سازه آن است. بلندي برج‌هاي آن نيز ۱۵۷ متر است. اين كليسا كه سازه‌اي عظيم دارد و يكي از بزرگ‌ترين كليساهاي دنيا و بزرگ‌ترين كليساي گوتيك در اروپاي شمالي است روزانه پذيراي ۳۰ هزار بازديدكننده است.

ويدل
كلن به خاطر ويدل يا بخش‌هاي سنتي مختلف خود بسيار مشهور است. در خيابان‌هاي قديمي كلن مي‌توانيد از طراحان مستقل، كتاب فروشي‌ها و گالري‌هاي هنري بسياري ديدن و خريد كنيد. همچنين بازديد از بناهاي يادبود تاريخي مانند دروازه شمالي شهر يا آيگل اشتاين توربرگ در آنسويرتال، قلعه ايكس كه براي حفاظت از شهر در مقابل حملات فرانسوي‌ها ساخته شده و آنسكرش كه يك كليساي نئو گوتيك است، در اين مناطق بسيار جذاب هستند. در اين خيابان‌ها مي‌توانيد از غذاهاي محلي‌اي كه در رستوران‌ها و كافه‌هاي متعدد سرو مي‌شود لذت ببريد.

موزه لودويگ
موزه لودويگ مجموعه‌اي بي‌نظير از هنر مدرن را در خود جاي داده است. آثار درون اين موزه شامل سبك‌هاي پاپ آرت، آبستره و سورئال است و يكي از بزرگ‌ترين كلكسيون‌هاي پيكاسو در اروپا و آثار هنرمنداني همچون اندي وارهول و روي ليختن اشتاين را در خود جاي داده است. اين موزه همچنين داراي كلكسيوني از آثار جوزف هابريش از سال‌هاي ۱۹۳۹-۱۹۱۴ است كه در سال ۱۹۴۶ به شهر كلن اهدا شده است.

موزه رومي-آلماني
موزه رومي – آلماني از جمله موزه‌هاي مهم باستان‌شناسي كلن است و كلكسيون بزرگي از عتيقه جات رومي را به نمايش مي‌گذارد. اين موزه از موقعيت اصلي يك ويلاي شهري رومي محافظت مي‌كند، جايي كه موزاييك عظيم ديونيزوس در مكان اصلي خود قرار دارد.

موزه والراف – ريچارتز
يكي از سه موزه اصلي كلن كه بسياري از آثار هنرهاي زيباي قرون وسطي تا اوايل قرن بيستم را شامل مي‌شود. بخشي از اين كلكسيون‌ها براي تاسيس موزه لودويگ در سال ۱۹۷۶ استفاده شد. از جمله آثار درون موزه مي‌توان به مريم مقدس در آلاچيقي از رز، اثر اشتفان لوشنر اشاره كرد.

پارك‌هاي كلن
كلن داراي ۲ منطقه پارك و سرسبز است كه شهر را احاطه كرده‌اند. پارك‌هاي داخلي دسترسي آساني براي توريست‌ها دارند. از پارك‌هاي كلن مي‌توان به فولكس گارتن، هيروشيما ناگازاكي و استات گارتن، جايي كه توريست‌هاي بسياري براي لذت از آفتاب و بازي به آنجا مي‌آيند اشاره كرد.

راينسل‌بان
تله كابيني كه از روي رود راين مي‌گذرد نمايي بسيار زيبا از شهر و رودخانه را به نمايش مي‌گذارد. اين تله كابين دو ساحل رود راين را در ارتفاعي برابر با پل باغ وحش كلن به هم متصل مي‌كند. از سال ۱۹۵۷ اين تله كابين بيش از ۱۳ ميليون نفر را بدون هيچ حادثه‌اي به آن سوي رودخانه منتقل كرده است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما