استکهلم
نوامبر 7, 2019
جاذبه های گردشگری پراگ
نوامبر 10, 2019
نمایش همه

بیشترین تعداد ریجکتی ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ مربوط به کدام کشورها می باشد؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید ببینیم بیشترین درخواست برای ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ مربوط به کدام کشور بوده است. پس از آن متوجه خواهیم شد آمار بیشترین ریجکتی ویزا از چه کشوری بوده است. توجه کنید که آمار ارئه شده مربوط به کل دنیا می باشد و مختص یه درخواست ها از ایران نیست. با okvisa.ir همراه باشید.

 

بیشترین درخواست ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ از کدام کشور بود؟

رتبه اول مربوط به کنسول‌گری‌ها های فرانسه در سراسر دنیا می باشد که حدود ۴.۰۱۰.۶۰۴ درخواست ویزای شینگن فرانسه را بررسی کرده است.

رتبه دوم بیشترین درخواست ویزای شنگن در سال ۲۰۸ مربوط به کشور آلمان می باشد که در حدود ۲.۰۵۶.۲۹۶ درخواست ویزا را از سراسر جهان داشته است.

رتبه سوم این لیست هم مربوط به کشور ایتالیا می باشد که حدود ۱.۸۴۴.۱۴۰ درخواست اخذ ویزای ایتالیا را در سال ۲۰۱۸ بررسی کرده است.

با توجه به آمر و ارقام بالا حال زمان آن رسیده است که به سوال اصلی این مقاله پاسخ دهیم.

بالاترین درصد ریجکتی ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ از کدام کشور بوده است؟

بدیهیست که تعداد درخواست ویزا رابطه مستقیم با آمار ریجکتی ویزا از یک سفارت دارد. هرچقدر تعداد درخواست ویزا بیشتر باشد، تعداد ریجکتی هم بالاتر خواهد بود. با توجه به این مطلب کشورهای زیر به ترتیب بیشترین ریجکتی را داشته اند :

۱- کشور فرانسه : کنسولگری های فرانسه حدود ۱۵.۷% از درخواست‌های ویزا را در سال ۲۰۱۸ را رد کرده است. جالب است بدانید این کشور حدود ۳۰.۸% از درخواست‌های ویزای مالتیپل خود را نیز ریجکت کرده است.

۲- کشور آلمان : از تعداد حدود ۲.۰۵۶.۲۹۶ درخواست، در حدود ۹.۱% از این کشور ریجکت شده‌اند. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۸ آلمان بیشترین ویزای چند بار ورود را نیز صادر کرده است که تعداد آن حدود ۳۰.۸۲۲ مورد بوده است. شهروندان ۳ کشور روسیه، چین و ترکیه بیشترین ویزا را از این سفارت دریافت کرده اند.

۳- کشور ایتالیا : ایتالیا با ۷.۴% نرخ ریجکتی در رتبه سوم این لیست قرار دارد. همچنین اسپانیا با ۷.۱% و یونان با ۴.۹% در رتبه های بعدی بیشترین ریجکتی سال ۲۰۱۸ قرار گرفته اند.

سوال اینجاست که چرا از یک سفارت ریجکت میشویم؟

چندین دلیل مهم هستند که ممکن است باعث رد شدن درخواست ویزای شنگن شما شوند که مهمترین این دلایل برای ما ایرانیان اطمینان از عدم بازگشت و عدم ترک خاک شینگن در مدت زمان ویزا است. ارائه مدارک فیک و غیر واقعی، گردش حساب و تمکن مالی کم و یا غیر منطقی، رزرو هتل یا دعوتنامه نا معتبر، بیمه مسافری نا مناسب و چندین دلیل دیگر که باعث ریجکتی شما از یک سفارت میشود.

پیشنهاد میکنیم برای جلوگری از رد شدن ویزای شینگن خود، این مقاله را در اسرع وقت مطالعه کنید : دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن

تهیه و تنظیم : Okvisa.ir

مقالات مرتبط

دسامبر 15, 2020
انواع ویزای شینگن و تفاوت ویزاهای نوع A,B,C,D با هم

انواع ویزای شینگن و تفاوت آنها با یکدیگر

انواع ویزای شینگن و تفاوت آنها با یکدیگر حتما می‌دانید که ویزاهای شنگن در تایپ های متفاوتی صادر میگردند که هر کدام ویژگی یا محدودیت‌هایی نسبت […]
آوریل 30, 2020

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟ حتما تابحال اسم ویزای شینگن به گوشتان خورده است. ویزایی که این روزها دریافت آن کمی سخت به نظر میرسد. چه از لحاظ […]
آوریل 28, 2020

تجربه گرفتن ویزای شینگن

تجربه گرفتن ویزای شینگن یکی از مشتریان ما سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه، امروز یکم وقت آزاد داشتم و خواستم تجربه گرفتن ویزای شینگن خودم […]
آوریل 14, 2020
تاثیر ویروس کرونا بر ویزای شینگن و کانادا

تاثیر ویروس کرونا در اخذ ویزا

تاثیر ویروس کرونا در اخذ ویزا همانطور که مطلع هستید دنیا درگیر مبارزه با ویروس کرونا است و تقریبا هیچ کشوری از اثرات این ویروس در […]
فوریه 26, 2020

ویزای شینگن ارزان

ویزای شینگن ارزان با توجه به نرخ ارز، سفر به اروپا برای ما ایرانیان سفری لوکس و پر هزینه محسوب می‌شود. علاوه بر هزینه‌های معمول ویزای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما