وقت سفارت سوئد

سوئد یکی از سختگیرترین کشورهای شنگن برای صدور ویزاست و چنانچه دعوتنامه معتبر ندارید شانس چندانی برای دریافت ویزا از این کشور نخواهید داشت. مهمترین دلیل عدم اعطای ویزای سوئد به ایرانیان همان دلیل معروف عدم اطمینان از بازگشت مسافر می‌باشد.

وقت فوری سفارت سوئد یا وقت عادی سفارت را همگان میتوانند با کمی دقت و صبر دریافت کنند. برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار به همراه تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت، رزرو هتل معتبر، رزرو پرواز و بیمه مسافرتی سامان در قالب یک پکیج توسط ما امکان پذیر است.

گرفتن وقت سفارت سوئد

برای وقت سفارت سوئد باید به وب سایت سفارت سوئد مراجعه و ثبت نام کنید. برای سفارت سوئد باید به صورت آنلاین درخواست وقت مصاحبه کنید، فرم اپلیکیشن را تکمیل کنید و با کردیت کارت هزینه درخواست ویزا را واریز نمائید. انگشت نگاری و مصاحبه در بخش کنسولگری سفارت سوئد انجام خواهد شد. در روز مصاحبه حتما کانفرم وقت سفارت، فرم های تکمیل شده و چاپ شده و رسید پرداختی سفارت را به همراه داشته باشید.

تکمیل فرم سفارت سوئد

برای سفارت سوئد باید فرم درخواست ویزای شینگن را از طریق وب سایت مرحله به مرحله تکمیل کنید و در آخر از آن پرینت بگیرید.

 

نحوه سفارش تعیین وقت سفارت سوئد

مسافرانی که نیاز به وقت سفارت سوئد دارند، از ۳ روش زیر میتوانند درخواست خود را به ما اعلام کنند:

فرم درخواست خدمات سفارت
تصویر کپچا

وقت سفارت سوئد در تهران

پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، در زمان مشخص شده باید به سفارت سوئد در تهران از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای یکشنبه تا پنجشنبه به ادرس زیر مراجعه نمائید :

آدرس سفارت سوئد در تهران : پاسداران، خیابان بوستان، خیابان نسترن، پلاک ۲۷

تلفن سفارت سوئد در تهران : ۰۲۱۲۳۷۱۲۲۰۰

 

زمان مورد نیاز برای گرفتن ویزای سوئد

حداقل زمان رسیدگی به پرونده شما حدود ۲۱ روز کاری می باشد. سفارت سوئد ممکن است بیشتر از این زمان هم برای رسیدگی به پرونده شما زمان صرف کند. نگران نباشید، هرچقدر زمان رسیدگی به پرونده شما بیشتر باشد شانس شما برای دریافت ویزا نیز بیشتر است!

سفارت سوئد در چه روز هایی باز است؟

ساعات کاری سفارت سوئد در تهران برای تحویل مدارک از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲ می‌باشد.

هزینه سفارت سوئد برای درخواست ویزای چقدر است ؟

هزینه اقدام برای ویزای سوئد ۸۰ یورو می‌باشد که باید از طریق کردیت کارت در زمان تعیین وقت مصاحبه آنلاین پرداخت کنید و در روز مصاحبه رسید پرداختی خود را به همراه داشته باشید.

برای دریافت ویزای سوئد در روز مصاحبه باید چه مدارکی ارائه دهم؟

 

?شناسنامه

?گذرنامه با حداقل اعتبار ۶ ماه

?عکس پرسنلی جدید زمینه سفید و تمام رخ سایز ۳٫۵ * ۴٫۵

?مدارک شغلی معتبر

?مدارک مالی شامل گردش حساب ۶ ماهه و نامه تمکن مالی

?رزرو هتل و یا دعوتنامه ( اصل دعوتنامه در صورت وجود )

?رزرو پرواز

?رسید واریزی وجه سفارت

?بیمه مسافری معتبر با حداقل پوشش ۳۰٫۰۰۰ یورو برای مدت زمان سفر

?رضایت نامه محضری در صورتی که فرزند با یکی از والدین قصد سفر داشته باشد

?اپلیکیشن فرم سیستمی تکمیل شده

 

برای مطالعه کامل مدارک لازم و همچنین نحوه صحیح ارائه آن ها و مواردی که به شما کمک میکند تا درصد دریافت ویزای خود را بالا ببرید، لطفا به این لینک بروید :

مطلب پیشنهادی : مدارک لازم برای دریافت ویزای سوئد

 

وقت-سفارت-سوئد

سئالات متداول وقت سفارت سوئد

چگونه وقت سفارت سوئد بگیریم؟

با ورود به وب سایت رسمی سفارت سوئد و ساختن اکانت جدید، مرحله به مرحله اپلیکیشن فرم را تکمیل کنید و در آخر از میان روزهای باز یک روز را جهت مصاحبه انتخاب کنید و در آخر هزینه ویزا را از رطیق کردیت کارت پرداخت و رسید آن را چاپ کنید.

مدارک لازم برای وقت سفارت سوئد چیست؟

مانند تمام کشورهای حوزه شنگن، مدارک شغلی، گردش حساب و تمکن مالی، سند ملکی برای دریافت ویزای سوئد نیاز است. کشور سوئد در حال حاضر جز سخت ترین کشورها برای صدور ویزا است و پیشنهاد میکنیم اگر دعوتنامه معتبر ندارید، از این کشور درخواست ویزا نکنید!

قیمت وقت سفارت سوئد چقدر است؟

اگر خود مسافر اطلاعات کافی برای دریافت وقت سفارت سوئد را داشته باشد نیاز به صرف هزینه اضافه نیست و فقط باید هزینه انگشت نگاری ویزا را آنلاین بپردازد:
هزینه انگشت نگاری بزرگسالان : ۸۰ یورو
کودک ۶ تا ۱۲ سال: ۴۰ یورو
کودک زیر ۶ سال : رایگان

مدت زمان وقت سفارت سوئد چقدر است؟

نسبت به شلوغی و یا خلوتی سفارت این زمان متفاوت است. اما بر حسب تحربه به شما اعلام میکنیم زمان حدودی وقت سفارت سوئد تقربا ۱ ماه تا ۴۵ روز است. همچنین دریافت وقت فوری سفارت سوئد توسط ما امکان پذیر است.

پرداخت هزینه وقت سفارت سوئد به چه صورت است؟

برای پرداخت هزینه انگشت نگاری و ویزای سوئد باید از طریق کردیت کارت ۸۰ یورو به حساب سفارت واریز کنید. انجام پرداختی سفارت سوئد توسط ما انجام خواهد شد.

فرم سفارت سوئد را به چه صورت تکمیل کنیم؟

در زمان تعیین وقت باید به صورت دقیق فرم درخوات ویزای سوئد را مرحله به مرحله تکمیل کنید و فرم چاپ شده را در روز مصاحبه ارائه دهید. فرم دستنویس قابل قبول نیست.

آدرس سفارت سوئد کجاست؟ تلفن سفارت سوئد در تهران چیست؟

آدرس سفارت سوئد در تهران : پاسداران، خیابان بوستان، خیابان نسترن، پلاک ۲۷
تلفن سفارت سوئد در تهران : ۰۲۱۲۳۷۱۲۲۰۰

تماس مستقیم با ما