وقت سفارت آلمان

در حال حاضر برای دریافت ویزای آلمان باید از طریق کارگزاری این کشور یعنی شرکت ویزا متریک اقدام به تعیین وقت سفارت آلمان کنید. شما مصاحبه چندان سختی پیش رو نخواهید داشت و فقط مدارک خود را تحویل این شرکت داده و منتظر پاسخ سفارت به درخواست ویزا خواهید بود. قبلا تعیین وقت سفارت آلمان کاری بس دشوار بود تا جایی که سفارت تصمیم گرفت برای برخی از انواع ویزاهای خود فرآیند وقت دهی و دریافت پرونده را آسان تر کند. برای آن دسته از مسافرینی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار به همراه رزرو هتل معتبر و رزرو پرواز و بیمه مسافرتی سامان توسط ما امکان پذیر است. همچنین وقت فوری سفارت آلمان و وقت عادی را میتوانید هم خدتان با مراجعه به وب سایت کارگزاری دریافت کنید و یا ما این کار را برای شما با دقت بیشتری انجام دهیم.

تعیین وقت سفارت آلمان

برای اخذ وقت سفارت آلمان به وب سایت کارگزاری این سفارت یعنی VISA METRIC مراجعه کنید و پس از ساخت حساب کاربری نوع ویزای درخواستی خود را انتخاب کنید. سپس واریز وجه مربوطه را انجام دهید و در مرحله بعد اقدام دریافت وقت مصاحبه در تاریخ دلخواه خود کنید. البته همیشه تمامی وقت ها باز نیستند و باید برای دریافت وقت به تاربخ دلخواه کمی حوصله به خرج دهید. چنانچه دلایل پزشکی دارید می توانید وقت زودتر از حالت عادی نیز دریافت کنید. باید بدانید که این کارگزاری هیچ دخل و تصرفی در نتیجه ویزای شما نخواهد داشت و صرفا وظیفه دریافت پرونده و انگشت نگاری از ایرانیان را دارد.

هزینه وقت سفارت آلمان در تهران

چنانچه خودتان برای تعیین وقت اقدام کنید شرکت ویزا متریک به عنوان کارمزد از شما مبلغ ۲۹٫۴ یورو ( به علاوه ۸۰ یورو هزینه اصلی ویزای شینگن ) دریافت خواهد کرد.

 

مراحل گرفتن وقت سفارت آلمان

به روش های زیر میتوانید تعیین وقت سفارت خود را در صورت تمایل به ما بسپارید:

فرم درخواست خدمات از سفارت آلمان

پیشنهاد میشود زمان شروع سفر حد اقل 40 روز کاری بعد از زمان مصاحبه باشد.

پیشنهاد میشود زمان شروع سفر حد اقل 40 روز کاری بعد از زمان مصاحبه باشد.

تصویر کپچا

تکمیل فرم سفارت آلمان

برای سفارت آلمان به صورت شخصی یا خانوادگی در وب سایتی که سفارت معرفی کرده است ثبت نام کنید. سپس فرم مربوطه را برای هر نفر جداگانه با دقت تکمیل و چاپ نمائید و در روز مصاحبه دفتر کارگزاری مربوطه تحویل دهید. هر گونه اشتباه یا تناقض در فرم درخواست شما می تواند باعث رد شدن درخواست ویزای شما از کشور آلمان شود.

وقت سفارت دانشجویی آلمان

اگر از یک دانشگاه و یا موسسه آموزشی پذیرش گرفته باشید. برای دریافت وقت سفارت آلمان دانشجویی، باید برای ۱ سال پس از زمان درخواست منتظر روز مصاحبه خود بمانبد. وقت فوری سفارت آلمان برای درخواست دانشجویی وجود ندارد و بدیهیست که اگر به هر دلیلی وقت مصاحبه خود را از دست بدهید باید یکسال دیگر هم صبر کنید تا وقت جدید دریافت کنید.

خرید وقت سفارت آلمان

مراقب سودجویان باشید. مشاهده شده است که افرادی پیشنهاد میدهند وقت سفارت خود را که قبلا دریافت کرده اند به شما بفروشند! خرید وقت سفارت آلمان غیر قانونی است و اصلا این کار امکان پذیر نیست. چون وقت سفارت با مشخصات فردی متقاضی ثبت شده است و نمیتوان آن را به دیگری فروخت!

ترجمه مدارک برای سفارت آلمان

در حال حاضر ویزا متریک کلیه مدارک شما را به زبان فارسی تحویل میگیرد و نیازی به ترجمه مدارک خود ندارید. تنها اصل تمامی مدارک خود را به همراه داشته باشید. همچنین مدارک بانکی را جهت ارائه به یورو دریافت کنید.

آدرس سفارت آلمان در تهران

خیابان فردوسی، نبش کوچه برلن، پلاک ۳۲۴ . برای درخواست ویزا نباید به این آدرس مراجعه کنید و باید درخواست ویزای خود را از طریق ویزا متریک ارائه کنید.

آدرس کارگزاری ویزا متریک در تهران

خیابان شهید بهشتی ( عباس آباد )، خیابان وزرا، نبش خیابان ۲۱، ساختمان شیراز، طبقه اول، پلاک ۱۳۷

زمان مورد نیاز برای گرفتن ویزای آلمان

حداقل زمان رسیدگی به پرونده شما حدود ۲۱ روز کاری می باشد. همچنین زمان سفری که در نظر گرفته اید و روز مصاحبه به سفارت آلمان ارائه دادید باید حد اقل ۴۰ روز بعد از زمان مصاحبه باشد که خیالتان از تاخیر احتمالی سفارت در خصوص پاسخ ویزای شما راحت باشد.

سفارت آلمان در چه روز هایی باز است؟

به طور کلی سفارت ها و دفاتر خدمات کنسولی در روزهای جمعه و شنبه در ایران تعطیل هستند و مابقی روزها روال عادی خود را طی میکنند. البته چند روز مشخصی در سال مثل تعطیلات سال نو و … سفارت ها و دفاتر خدمات کنسولی تعطیل می باشند.

هزینه سفارت آلمان برای درخواست ویزای چقدر است ؟

هزینه اقدام برای ویزای شینگن آلمان ۸۰ یورو + ۱۹ یورو هزینه شرکت واسط ویزا متریک که مجموعا هزینه ای معادل ۹۹ یورو می باشد که در روز مصاحبه نقدا از شما دریافت خواهد شد.

برای دریافت ویزای آلمان در روز مصاحبه باید چه مدارکی ارائه دهم؟

شناسنامه

گذرنامه با حداقل اعتبار ۶ ماه

عکس پرسنلی جدید زمینه سفید و تمام رخ سایز ۳٫۵ * ۴٫۵

مدارک شغلی معتبر

مدارک مالی شامل گردش حساب ۳ ماهه و نامه تمکن مالی

رزرو هتل و یا دعوتنامه ( اصل دعوتنامه در صورت وجود ) برای سفارت آلمان

رزرو پرواز

بیمه مسافری معتبر با حداقل پوشش ۳۰٫۰۰۰ یورو برای مدت زمان سفر

رضایت نامه محضری در صورتی که فرزند با یکی از والدین قصد سفر داشته باشد

تکمیل اپلیکیشن فرم آنلاین

برای مطالعه کامل مدارک لازم و همچنین نحوه صحیح ارائه آن ها و مواردی که به شما کمک میکند تا درصد دریافت ویزای خود را بالا ببرید، لطفا به این لینک بروید :

مطلب پیشنهادی : مدارک لازم برای دریافت ویزای آلمان

وقت-سفارت-آلمان

سوالات متداول وقت سفارت آلمان

زمان تقریبی وقت سفارت آلمان چه زمانی است؟

شرکت ویزا متریک بدون نظم خاصی وقت های مصاحبه آلمان را باز میکند. اما بر حسب تجربه وقت سفارت آلمان حدود ۱ ماه زمان خواهد برد. امکان دریافت وقت فوری سفارت آلمان نیز توسط ما میسر است.

خرید وقت سفارت آلمان به چه صورت است؟

اگر مسافر با مراحل تعیین وقت سفارت آلمان آشنا باشد هیچ هزینه ای جهت دریافت وقت سفارت پرداخت نمیکندو تنها ۱۹۰٫۰۰۰ تومان جهخت تعیین وقت باید به شرکت ویزا متریک پرداخت کند که در روز مصاحبه این مبلغ به مسافر عودت داده خواهد شد و ۱۹ یورو دریافت میگردد.

هزینه وقت سفارت آلمان چقدر است؟

مبلغ انگشت نگاری برای دریافت ویزای آلمان به شرح زیر است :
بزرگسالان : ۸۰ یورو + ۲۹٫۴ یورو کارمزد شرکت ویزا متریک
کودک ۶ تا ۱۲ سال: ۴۰ یورو + ۲۹٫۴ یورو کارمزد شرکت ویزا متریک
کودک زیر ۶ سال : رایگان + ۲۹٫۴ یورو کارمزد شرکت ویزا متریک

آموزش و راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان را توضیح دهید؟

به وبسایت ویزا متریک وارد شوید. از بخش مربوطه پس از تکمیل مشخصات فردی و واریزی سفارت، با انتخاب روزهای باز برای تعیین وقت سفارت، اقدام به گرفتن وقت سفارت کنید.

فرم سفارت آلمان را باید به چه صورت پر کنیم؟

فرم سفارت آلمان باید به صورت آنلاین از طریق وب سایتی که سفارت مشخص کرده است به صورت دقیق تکمیل گردد و در روز سفارت چاپ شده همراه مسافر باشد.

آدرس سفارت آلمان و ویزا متریک در تهران کجاست؟

آدرس کنسولگری آلمان : تهران، خیابان فردوسی، نبش کوچه برلن، پلاک ۳۲۴
آدرس شرکت ویزا متریک آلمان : تهران، خیابان شهید بهشتی ( عباس آباد )، خیابان وزرا، نبش خیابان ۲۱، ساختمان شیراز، طبقه اول، پلاک ۱۳۷

تماس مستقیم با ما