قوانین عمومی استفاده از وب‌سایت Okvisa.ir

  • ۱٫ وب‌ سایت Okvisa.ir، طبق قوانین جهوری اسلامی ایران، قوانین جرائم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌نماید و کاربران موظفند هیچ‌گونه مطالب سیاسی و یا مغایر با شؤونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب‌سایت قرار ندهند. در صورت اثبات این امر، شناسه‌ی کاربری این افراد لغو شده و تبعات این موضوع نیز بر عهده‌ی خود ایشان خواهد بود.
  • ۲٫ حقوق معنوی محتوایی که توسط کاربران وب‌ سایت Okvisa.ir تولید شده و بر روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد، متعلق به وب‌ سایت Okvisa.ir است: وب‌ سایت Okvisa.ir حق ویرایش، حذف و یا بازنشر این محتویات را برای خود محفوظ می‌دارد.
  • ۳٫خدمات و محتویاتی که توسط Okvisa.ir تولید و عرضه می‌گردند؛ صرفاً جهت استفاده‌ در این وب‌سایت هستند. هر گونه سوء استفاده از اطلاعات، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب‌ سایت Okvisa.ir پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با کسب اجازه نام کتبی از مدیریت به همراه ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌ سایت Okvisa.ir و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، تنها با کسب اجازه‌ی کتبی از مسؤولان وب‌سایت، امکان پذیر خواهد بود.
  • ۴٫ اطلاعات موجود در این وب‌سایت از منابع معتبر و مرتبط و توسط متخصصین این رشته جمع‌آوری، ترجمه و تدوین شده‌اند؛ با این حال به دلیل ماهیت تغییرپذیر این اطلاعات، وب‌ سایت Okvisa.ir مسؤولیتی در قبال صحت اطلاعات بخش راهنمای سفر و گردشگری، اخبار، سفرنامه ها و… بر عهده نمی‌گیرد.
  • ۵٫ تمامی مطالب منتشر شده در قسمت سفرنامه ۰در دست ساخت) نظر شخصی فرد نویسنده مطلب می باشد و وب سایت Okvisa.ir هیچ گونه مسئولیتی نسبت به صحت اطلاعات و مطالب را برعهده نخواهد گرفت.
  • ۶٫ اطلاعات موجود کاربران در وب‌سایت کاملاً شخصی می‌باشد. لذا جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد نماید تا عامل تلاش جهت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در این امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد می‌نماید که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به Okvisa.ir اطلاع دهد.
  • ۷٫ کاربر حق درج اطلاعات شخص دیگری غیر از خود را جهت ثبت‌نام و رزرو نداشته و تعهد می‌نماید که اطلاعات خود را به صورت صحیح در وب‌سایت وارد نماید. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسؤولیت عواقب بعدی این عمل به عهده‌ی کاربر می‌باشد.
  • ۸٫ کاربر تعهد می‌نماید هرگونه تغییر در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در وبسایت Okvisa.ir اصلاح نماید. در غیر این‌صورت، این وب‌سایت هیچ‌گونه مسؤولیتی در قبال تبعات ناشی ازعدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.
  • ۹٫ Okvisa.ir حق دارد برای تامین هزینه‌های جاری سایت، از آگهی‌های تبلیغاتی استفاده کند؛ اما مسؤولیتی در قبال محتوای این آگهی‌ها ندارد.
  • ۱۰٫ استفاده از این وب‌سایت برای مقاصد تجاری، تبلیغات، بازاریابی و نظایر آن ممنوع است. برای تبلیغ بر روی این وب‌سایت می‌توانید با ما تماس گرفته و از شرایط تبلیغ آگاه شوید.
  • ۱۱٫ هر گونه سوء استفاده از نام Okvisa.ir، سایت اینترنتی Okvisa.ir، مکاتبه از طرف Okvisa.ir، اکی ویزا و یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید ممنوع بوده از طریق شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.
  • ۱۲٫وب‌ سایت Okvisa.ir اطلاعات کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذیصلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.
  • ۱۳٫ وب‌ سایت Okvisa.ir ممکن است جهت ارسال بسته‌های هدیه، تبلیغات، نامه‌های الکترونیکی و… از طرف خود و یا مجموعه‌های همکار، از اطلاعات کاربران استفاده نماید.
  • ۱۴٫ Okvisa.ir مسئولیتی در مورد محتوای وب‌سایت‌هایی که به آن‌ها لینک داده است، ندارد. این سایت‌ها توسط Okvisa.ir تولید نشده‌اند و وجود آن‌ها، به منزله‌ی تایید یا ارتباط ما با تولیدکنندگان آن‌ها نیست.

 

Copyright یا اجازه‌ی بازنشر و نقل مطالب

  • ۱٫ خدمات و محتویاتی که توسط Okvisa.ir تولید و عرضه می‌گردند؛ صرفاً جهت استفاده‌ در این وب‌سایت هستند. هر گونه سوء استفاده از اطلاعات، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب‌ سایت Okvisa.ir پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر بخش یا تمام مطالب و محتوای سایت اینترنتی Okvisa.ir در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌ سایت Okvisa.ir و لینک به مطلب ذکر شده در ابتدا و انتهای مطلب و بصورت خوانا و قابل مشاهده، در اندازه و محل مناسب مجاز است. همچنین ذکر بخش یا تمام مطالب و محتوای سایت اینترنتی Okvisa.ir در رسانه‌های کاغذی، صوتی، تصویری، الکترونیک ( به جز سایت اینترنتی ) و …، تنها با کسب اجازه‌ی کتبی از مسؤولان سایت اینترنتی Okvisa.ir و با پایبندی به شرایط تعیین شده مجاز خواهد بود.
  • ۲٫ حقوق معنوی محتوایی که توسط کاربران وب‌ سایت Okvisa.ir تولید شده (بخش راهنمای گردشگری، سفرنام و گالری عکس که در دست ساخا هستند) و بر روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد، متعلق به وب‌ سایت Okvisa.ir است و وب‌ سایت Okvisa.ir حق ویرایش، حذف و یا بازنشر این محتویات را برای خود محفوظ می‌دارد.
  • ۳٫ استفاده از این وب‌سایت برای مقاصد تجاری، تبلیغات، بازاریابی و نظایر آن ممنوع است. برای تبلیغ بر روی این سایت می‌توانید با ما تماس گرفته و از شرایط تبلیغ آگاه شوید.
  • ۴٫ در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق سایت اینترنتی Okvisa.ir مجاز به طرح شکایت از طریق مراجع قانونی ذی‌صلاح و دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور خواهد بود.

 

Disclaimer Notice یا اعلان سلب مسؤولیت

  • ۱٫تمامی اطلاعات مربوط به تورها و پکیجهای مسافرتی توسط آژانسهای مسافرتی عضو این وب سایت تهیه وتولید می شوند و آژانسهای مسافرتی هر زمانی که بخواهند می توانند این اطلاعات را ویرایش و یا از روی سایت حذف نمایند.
  • ۲٫ اطلاعات مربوط به هتل‌ها که در این وب‌سایت قرار گرفته، توسط هتل‌ها تولید می‌شود، این اطلاعات شامل لیست قیمتها، گالری عکس، اخبار و اطلاعیه ها و… است و مسؤولیت صحت آن، بر عهده‌ی هتل می‌باشد. با وجود این که Okvisa.ir تلاش دارد این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن ارائه کند، اما نمی‌تواند صحت و جامع بودن آن‌ها را تایید یا رد کند.
  • ۳٫ Okvisa.ir مسؤولیتی در مورد محتوای وب‌سایت‌هایی که به آن‌ها لینک داده است، ندارد. این سایت‌ها توسط Okvisa.ir تولید نشده‌اند و وجود آن‌ها، به منزله‌ی تایید یا ارتباط ما با تولیدکنندگان آن‌ها نیست.
  • ۴٫ اطلاعات موجود در این وب‌سایت از منابع معتبر و مرتبط و توسط متخصصین این رشته جمع‌آوری، ترجمه و تدوین شده‌اند؛ با این حال به دلیل ماهیت ویکی سایت (افزوردن و ویرایش اطلاعات توسط کاربران) و تغییرپذیر این اطلاعات، وب‌ سایت Okvisa.ir مسؤولیتی در قبال صحت اطلاعات بخش راهنمای سفر و گردشگری، سفرنامه ها، تورها، هتل ها و… بر عهده نمی‌گیرد.
  • ۵٫ در صورت رعایت نکردن مورد فوق، مسؤولیت هر گونه جریمه‌ی احتمالی، ضرر مالی و یا سوء استفاده‌های احتمالی اشخاص دیگر، بر عهده‌ی کاربر خواهد بود.

 

قوانین عضویت در وب‌ سایت Okvisa.ir

برای عضویت در این وب سایت و استفاده از امکانات کاربری شما بایستی که قوانین و مقررات زیر را رعایت نمایید، چنانچه حتی یک مورد از موارد شرایط عضویت را قبول ندارید امکان عضویت برای شما وجود ندارد. گذشتن از این مرحله به منزله پذیرفتن شرایط عضویت است:

 

شرایط عضویت

ثبت نام در این سایت محدودیتی نداشته و رایگان است؛ اما قوانین و قواعدی که در ذیل می‌آید، لازم‌الاجرا هستند. در صورت موافقت با این قوانین، بر روی چک‌باکس کلیک کرده و فرآیند ثبت‌نام را کامل نمایید؛ در غیر این صورت، برای رفتن به صفحه‌ی اول سایت این‌جا را کلیک کنید.

  • ۱٫ کاربران باید هنگام ثبت‌نام در وب‌ سایت Okvisa.ir، کلمات مناسبی را به عنوان نام کاربری خود انتخاب نمایند.
  • ۲٫ وب‌ سایت Okvisa.ir، طبق قوانین جهوری اسلامی ایران ، قوانین جرائم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌نماید و کاربران محترم آن موظفند هیچ‌گونه مطالب سیاسی و یا مغایر با شؤونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب‌سایت قرار ندهند. در صورت اثبات این امر، شناسه‌ی کاربری این افراد لغو شده و تبعات این موضوع نیز بر عهده‌ی خود ایشان خواهد بود.
  • ۳٫ کاربر حق درج اطلاعات شخص دیگری غیر از خود را جهت ثبت‌نام و رزرو نداشته و تعهد می‌نماید اطلاعات درج شده در سایت، به صورت صحیح وارد شده‌اند. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسؤولیت عواقب بعدی این عمل به عهده‌ی کاربر می‌باشد.
  • ۴٫ وب‌ سایت Okvisa.ir اطلاعات کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.
  • ۵٫ اطلاعات موجود کاربران در وب‌سایت کاملاً شخصی می‌باشد؛ لذا جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد نماید تا عامل تلاش جهت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در این امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد می‌نماید که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به Okvisa.ir اطلاع دهد. ۶٫ وب‌ سایت Okvisa.ir حق دارد جهت ارسال اس ام اس های تبلیغاتی، بسته‌های هدیه، تبلیغات، نامه‌های الکترونیکی و… از طرف خود و یا مجموعه‌های همکار، از اطلاعات کاربران استفاده نماید.
  • ۷٫ کاربر تعهد می‌نماید هرگونه تغییر در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در این وب‌سایت اصلاح نماید. در غیر این‌صورت، وب‌ سایت Okvisa.ir هیچ‌گونه مسؤولیتی در قبال تبعات ناشی ازعدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.
  • ۸٫ کاربران باید از ساخت بیش از یک شناسه‌ی کاربری در وب‌سایت خودداری نمایند.
  • ۹٫ خدمات و محتویاتی که توسط Okvisa.ir تولید و عرضه می‌گردند؛ صرفاً جهت استفاده‌ در این وب‌سایت هستند. هر گونه سوء استفاده از اطلاعات، راهنماهای گردشگری، سفرنامه ها، اخبار، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب‌ سایت Okvisa.ir پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌ سایت Okvisa.ir و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ی کتبی از مسؤولان وب‌سایت.
  • ۱۰٫ حقوق معنوی محتوایی که توسط کاربران وب‌ سایت Okvisa.ir تولید شده (راهنمای گردشگری، سفرنام و گالری عکس) و بر روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد، متعلق به وب‌ سایت Okvisa.ir است: وب‌ سایت Okvisa.ir حق ویرایش، حذف و یا بازنشر این محتویات را برای خود محفوظ می‌دارد.
  • ۱۱٫استفاده از این وب‌سایت برای مقاصد تجاری، تبلیغات، بازاریابی و نظایر آن ممنوع است. برای تبلیغ بر روی این سایت می‌توانید با ما تماس گرفته و از شرایط تبلیغ آگاه شوید.
  • ۱۲٫ هیچ محتوا یا اطلاعاتی از این وب سایت را با استفاده از هر نوع روبات، اسپایدر، اسکریپت، یا سایر ابزارهای خودکار یا هرگونه فرآیند دستی به هر هدفی، بدون مجوز کتبی ما، دسترسی، مانیتور یا کپی ننمایید.
  • ۱۳٫ در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید. اما در عین حال گذاشتن لینک وبسایت بصورت لینک، پسورد فایل و غیره خلاف قوانین می باشد.گذاشتن لینک در صورتی که برای کمک به کاربر باشد مشکلی در پی نخواهد داشت اما در صورتی که از نظر مدیر تبلیغ محسوب شود با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
  • ۱۴٫ مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و … که از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده کاربر فرستنده میباشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن آنها و … ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت فایلها و … آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی که کار ویروس یابی و اسکن فایلها را بر عهده دارند ، چک نمایید.
  • ۱۵٫ ایجاد حساب کاربری شبیه نام کاربری مدیران سایت و یا استفاده از آواتار و یا اطلاعات آنها که باعث سردر گمی کاربر خواهد شد ، ممنوع است و در صورت مشاهده دسترسی کاربر بدون اخطار قبلی بسته خواهد شد.
  • ۱۶٫ عکسهای آپلود شده توسط شما بایستی در ابعاد استاندارد با کیفیتی مطلوب باشند و همچنین بر روی آنها هیچ نوشته و یا (Water Mark) نداشته باشد.
  • ۱۷٫ سفرنامه های نوشته شده توسط شما باید تنها به ذکر مواردی که شئونات اسلامی در آنها رعایت شده است بپردازد و در غیر اینصورت سفرنامه شما ویرایش/حذف خواهد گردید.
  • ۱۸٫ محتوا و اطلاعات موجود در این وب سایت (شامل پیام ها، داده ها، اطلاعات، متن، موزیک، صدا، گرافیک، ویدئو، نقشه ها، آیکون ها،نرم افزار، کدها و سایر مواد دیگر) و همچنین زیر ساخت مورد استفاده برای ارائه چنین محتوا و اطلاعاتی جزو دارایی های این وب سایت محسوب می شود. شما موافقید که به هیچ طریق هر نوع اطلاعات، نرم افزار، محصولات، یا خدمات حاصله از این وب سایت را تغییر، کپی، انتشار، انتقال، نمایش، ارائه، تولید مجدد، چاپ، مجوز، کار مشتق شده، واگذار، فروش، یا فروش دوباره ننمایید.
  • با سپاس فراوان

 

تماس مستقیم با ما