یک روز در سیدنی
نوامبر 29, 2016
راهنمای خرید در پاریس
دسامبر 12, 2016
نمایش همه

بانکوک یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیا است. صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین منابع درآمد تایلند و بانکوک است. از ویژگی‌های این منطقه‌ی توریستی که موجب محبوبیت روزافزون آن شده می‌توان به تنوع جاذبه‌های گردشگری اشاره کرد. بانکوک، برای همه‌ی افراد با سلیقه‌ها و سن‌های متفاوت، جاذبه‌ای خاص و منحصربه‌فرد دارد؛ از مراکز خرید بزرگ و لوکس، آثار تاریخی و فرهنگی و موزه‌های متعدد گرفته تا باغ‌ وحش‌ها و پارک‌های مختلف. ورزش‌های آبی و فرهنگ اهالی منطقه از دیگر جذابیت‌های بانکوک برای گردشگران خارجی است.

در این شهر شلوغ و توریستی، هتل‌ها و مراکز اقامتی زیادی وجود دارد که انتخاب کردن از میان آنها بسیار سخت است. در این فهرست، ده هتل برتر بانکوک را با توجه به امتیازاتی که در سایت‌های رزرو هتل کسب کرده‌اند، معرفی می‌کنیم.

 


لینک های مفید برای سفر به بانکوک


بهترین هتل‌ های بانکوک

۱. هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza)

%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%a7%d8%af%d8%a7-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b2%d8%a7-ramada-plaza

اتاق‌های این هتل که در کنار رود Chao Phraya واقع شده است، منظره‌ی رو به رودخانه یا افق شهری دارند. امکانات پنج ستاره‌ی این هتل شامل استخر روباز، اسپا و ۹ رستوران و کافه است. این هتل، فاصله‌ی بسیار کمی از منطقه‌ی Silom دارد که یک منطقه‌ی تفریحی و مرکز خرید است. فاصله‌ی فرودگاه از این هتل، ۴۰ دقیقه با ماشین است.  مرکز خرید Asiatique، پیاده فقط ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. سرویس رایگان برای ایستگاه ترن هوایی Saphan Taksin وجود دارد.

اتاق‌های هتل، دکوراسیون مدرن تایلندی و وسایل مدرن دارند. همه‌ی اتاق‌ها دارای تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، میز کار و حمام‌هایی بزرگ و مدرن هستند. وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس مهمانان قرار دارد.

مرکز اسپای هتل کاملا مجهز است و امکانات ماساژ و سونا را در اختیار مهمانان می‌گذارد. مهمانان می‌توانند در مدت اقامت خود در این هتل، در سالن ورزشی به تمرینات خود ادامه دهند.

رستوران Terrace72، منوی متنوعی از غذاهای دریایی و انواع کباب دارد و چشم‌اندازی نفس‌گیر از شهر را به نمایش می‌گذارد. سرویس داخل اتاق، ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان است.

هتل رامادا پلازا با توجه به امکانات خوب و کاملی که به مهمانان عرضه می‌کند، قیمت بسیار خوبی دارد.

  • این هتل، ۵۲۵ اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای رامادا است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن ورزشی، اسپا، پارکینگ رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام‌ها، تراس، استخر روباز، یخچال در واحدها، کلوب کودکان، جکوزی، خودپرداز، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، تفریحات خانوادگی، سالم اجتماعات و مرکز تجاری، امکانات ویژه‌ی معلولان، روزنامه، سرویس اتاق و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۳۰۰ هزار تومان

۲. هتل تنفیس بانکوک (Tenface Bangkok)

%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%aa%d9%86%d9%81%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9%d9%88%da%a9-tenface-bangkok

این هتل مدرن که در مرکز تجاری Ploenchit واقع شده است، استخر و سالن ورزشی دارد. سوییت‌های بزرگ هتل، دارای پنجره‌های تمام‌قد با نمای رو به شهر بانکوک هستند. وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. این هتل تنها چند قدم با پارک لومپینی (Lumpini) و سیام پاراگون (Siam Paragon) فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی (Suvarnabhumi) با ماشین، ۵۰ دقیقه از هتل فاصله دارد.

سوییت‌های هتل طراحی مدرن و کفپوش چوبی دارند و دارای بالکن اختصاصی هستند. سوییت‌ها شامل میزغذاخوری، نشیمن و حمام خصوصی هستند. یک دستگاه آیپاد و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای در واحدها موجود است.

غذاخوری وانارا (Wanara) غذاهای لذیذ تایلندی و اروپایی سرو می‌کند. امکان سفارش غذا در اتاق‌ها هم وجود دارد. این هتل با توجه به امکانات کاملی که ارائه می‌کند، قیمت مناسبی دارد.

  • این هتل ۷۹ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام‌ها، بالکن، پارکینگ اختصاصی رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، فکس / فتوکپی، سالن اجتماعات، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، تهویه مطبوع، اتاق خانواده، سرویس اتاق و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۲۵۰ هزار تومان

۳. هتل دیوان بانکوک (Dewan Bangkok)

%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9%d9%88%da%a9-dewan-bangkok

این هتل که در محدوده‌ی شهر قدیمی بانکوک قرار دارد، امکانات اقامتی به سبک عربی در اختیار مهمانان می‌گذارد. در سرتاسر هتل، وای‌فای رایگان در دسترس است. استخر روباز پشت بام هتل، چشم‌اندازی دیدنی از شهر را به نمایش می‌گذارد. در فاصله‌ی چند قدمی هتل، جاذبه‌های گردشگری مختلف و رستوران‌های غذای محلی، وجود دارد.

همه‌ی اتاق‌های هتل دارای تخت خوابی راحت، یخچال و تلویزیون هستند. حمام‌های واحدها، حوله و لوازم بهداشتی رایگان دارند. کارکنان هتل رفتار دوستانه‌ای دارند و ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان هستند و به زبان‌های تایلندی و انگلیسی صحبت می‌کنند. این هتل، پارکینگ رایگان ندارد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی Don Mueang است که ۲۸ کیلومتر از آن فاصله دارد. در این هتل، مهمانان نسبت به هزینه‌ای که می‌پردازند، امکانات خوب و کاملی دریافت می‌کنند.

  • این هتل، ۴۳ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس / فتوکپی، خدمتکار روزانه و…  
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۲۳۰ هزار تومان

۴. هتل Best Western Premier Sukhumvit

%d9%87%d8%aa%d9%84-best-western-premier-sukhumvit

این هتل در مرکز شهر بانکوک واقع شده است و دارای استخر، سالن ورزشی و وای‌فای رایگان در سراسر مجموعه است. این هتل ۲ کیلومتر با مرکز خرید پلاتینوم و فروشگاه سنترال ورلد فاصله دارد. فرودگاه سوارنابهومی در ۴۰ کیلومتری هتل واقع شده است.

اتاق‌های این هتل دکوراسیون مدرنی دارند و هر کدام دارای تلویزیون ۴۰ اینچ با شبکه‌های ماهواره‌ای، دی‌وی‌دی پلیر و آیپاد هستند. گاوصندوق و قهوه‌ساز هم در اتاق‌ها وجود دارد. حوله و سشوار در حمام‌های واحدها در اختیار مهمانان قرار دارد. پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس رفت و برگشت فرودگاه با پرداخت هزینه‌ی اضافه، از دیگر امکانات این هتل است.  در رستوران هتل، غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. امکان خوردن غذا در داخل اتاق نیز فراهم شده است. در این هتل، مهمانان با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، از امکانات خوب و کاملی، بهره می‌برند.

  • غذاهای بانکوک، از غذاهای محلی تا خوراکی های غربی
  • راهنمای جامع سفر به بانکوک، تایلند
  • این هتل، ۱۴۵ اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای بست وسترن (Best Western) است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، حوله و سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام‌ها، چشم‌انداز رو به شهر، باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، صرافی، خشک‌شویی، خدمتکار روزانه، مرکز تجاری و سالن اجتماعات، فکس / فتوکپی، امکانات ویژه‌ی معلولان، سرویس اتاق و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۳۰۰ هزار تومان

۵. هتل اد لیب (Ad Lib)

%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%a7%d8%af-%d9%84%db%8c%d8%a8-ad-lib

این هتل در مرکز شهر بانکوک قرار دارد و دارای امکاناتی چون استخر روباز، سالن ورزشی و وای‌فای رایگان در سراسر هتل است. پارکینگ عمومی رایگان در دسترس مهمانان این هتل قرار دارد.

این هتل درست در کنار بیمارستان Bamrungrad قرار گرفت و با ماشین، ده دقیقه تا مرکز خرید سنترال ورلد، فاصله دارد. واحدهای این مرکز اقامتی دارای تلویزیون صفحه‌تخت، با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال و حمام اختصاصی به همراه حوله و سشوار هستند. پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در این هتل انجام می‌شود. تور روزانه و خشک‌شویی از دیگر امکانات این هتل است. رستوران هتل، غذاهای تایلندی و بین‌المللی را سرو می‌کند و هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز در خدمت مهمانان است. این هتل نسبت به امکانات خوب و کاملش، قیمت مناسبی دارد.

  • این هتل، ۴۸ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، صرافی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در حمام‌ها، یخچال در واحدها، منوی غذای رژیمی، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمتکار روزانه، خشک‌شویی، روزنامه، سرویس اتاق  و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۴۰۰ هزار تومان

۶. هتل نوووتل بانکوک (Novotel Bangkok on Siam Square)

%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%86%d9%88%d9%88%d9%88%d8%aa%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9%d9%88%da%a9-novotel-bangkok-on-siam-square

این هتل که در قلب شهر بانکوک واقع شده، دارای امکاناتی چون اسپا، حمام آفتاب، استخر روباز بزرگ و سونا است. وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. مراکز خرید بزرگی در نزدیکی این هتل وجود دارند.

اتاق‌ها دارای تلویزیون پلاسما، نشیمن، قهوه‌ساز و… هستند و سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود. سالن ورزشی هتل، مجهز است و کلاس‌های ورزشی مختلفی مثل یوگا و تای بوکسینگ، برگزار می‌کند. رستوران SQUARE غذاهای بین‌المللی و رستوران Lok Wah Hin، غذاهای چینی سرو می‌کنند.

این هتل در نزدیکی مراکز خرید بزرگی از جمله MBK، سیام پاراگون (Siam Paragon) و سنترال ورلد قرار دارد.

  • این هتل ۴۲۹ اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای نوووتل (Novotel) است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، سالن ورزشی و اسپا، پارکینگ رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام‌ها، سونا، صبحانه در اتاق، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات، امکانات ویژه‌ی معلولان، سرویس اتاق و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۵۰۰ هزار تومان

۷. هتل Muse Bangkok Langsuan

%d9%87%d8%aa%d9%84-muse-bangkok-langsuan

این هتل در مرکز شهر بانکوک قرار دارد و با مرکز خرید Central Chidlom تنها چند قدم پیاده فاصله دارد. استخر روباز و وای‌فای رایگان از امکانات این هتل هستند. اتاق‌های این هتل که دکوراسیونی زیبا و هنرمندانه دارند، دارای تلویزیون، آیپاد و حمام اختصاصی هستند. در سالن ورزشی این هتل، امکانات ورزشی مجهز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. تور روزانه و پذیرش ۲۴ ساعته در هتل وجود دارد. رستوران Le Salon، صبحانه، چای بعد از ظهر و در سایر ساعات روز، غذاهای حاضری و اسنک سرو می‌کند.

فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی با ماشین ۳۰ دقیقه است. مراکز خرید سیام پاراگون و MBK در نزدیکی هتل قرار دارند.

  • این هتل ۱۷۴ اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای MGallery by Sofitel است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام، چشم‌انداز شهری، تراس آفتاب‌گیر، چای‌ساز در واحدها، سونا، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، تفریحات خانوادگی، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، فکس / فتوکپی، امکانات ویژه‌ی معلولان، روزنامه، سرویس اتاق و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۶۰۰ هزار تومان

۸. هتل Rembrandt Bangkok

%d9%87%d8%aa%d9%84-rembrandt-bangkok

در این هتل اقامتی آرام در بانکوک خواهید داشت. سه رستوران برتر هتل، استخر روباز با چشم‌انداز شهری و یک اسپای مجهز از امکانات این هتل هستند. فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی، با ماشین ۴۵ دقیقه تا هتل فاصله دارد. اتاق‌های مدرن این هتل، پنجره‌های سرتاسری بزرگ دارند که چشم‌انداز زیبایی از افق شهری را به نمایش می‌گذارد. تلویزیون ۳۲ اینج صفحه‌تخت، حمام‌های بزرگ به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، از امکانات اتاق‌های این هتل هستند. در اسپا و سالن ورزشی مجهز هتل، مهمانان می‌توانند تمرینات ورزشی خود را دنبال کنند. در رستوران‌های هتل، غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، هندی و تایلندی سرو می‌شود. این هتل با توجه به امکانات کاملی که در اختیار مهمانان می‌گذارد، قیمت مناسبی دارد.

کارکنان هتل به زبان‌های تایلندی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

  • این هتل ۴۰۷ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، اتاق خانواده، سالن ورزشی، اسپا، سونا، صبحانه در اتاق، پارکینگ عمومی رایگان، خودپرداز، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، امکانات ویژه‌ی معلولان، سرویس اتاق و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۴۰۰ هزار تومان

 ۹. دریم هتل بانکوک (Dream Hotel Bangkok)

%d8%af%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9%d9%88%da%a9-dream-hotel-bangkok

این هتل در قلب بانکوک واقع شده است و دارای امکاناتی مانند استخر روباز در بام، اسپا و وای‌فای رایگان است. اتاق‌های بزرگ و مدرن هتل، تلویزیون ۴۲ اینچ و دکوراسیون زیبایی دارند و به رنگ آبی نورپردازی شده‌اند. دی‌وی‌دی پلیر و بالش‌های ضد حساسیت از دیگر امکانات این اتاق‌ها هستند.

رستوران Flava با چشم‌اندازی زیبا از شهر بانکوک، غذاهای متنوع آسیایی و اروپایی سرو می‌کند. موسیقی زنده و نوشیدنی‌های متنوع در این رستوران وجود دارد.

این هتل تا فرودگاه سوارنابهومی، ۲۰ کیلومتر و تا مرکز خرید MBK، سه کیلومتر فاصله دارد.

  • این هتل، ۱۹۵ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، سالن ورزشی، اسپا، صرافی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام‌ها، جکوزی، صبحانه در اتاق، پارکینگ خصوصی رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، فکس / فتوکپی، سالن اجتماعات، مرکز تجاری، امکانات ویژه‌ی معلولان، روزنامه، سرویس اتاق و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۵۰۰ هزار تومان

۱۰. هتل Pathumwan Princess

%d9%87%d8%aa%d9%84-pathumwan-princess

این هتل که درست در کنار مرکز خرید MBK قرار گرفته است، دکوراسیون زیبا را با مهمان‌نوازی تایلندی، ترکیب کرده است. زمین تنیس، ۵ رستوران و کافه و استخر روباز از امکانات ویژه‌ی این هتل هستند. این هتل، ۲۴ کیلومتر با فرودگاه سوارنابهومی فاصله دارد. اتاق‌های بزرگ و شیک این هتل، پنجره‌های تمام قد با چشم‌اندازی رو به افق شهری بانکوک دارند. حمام مدرن و تلویزیون و ماهواره در تمام اتاق‌ها وجود دارد. سالن ورزشی و اسپای مجهز از دیگر امکانات این هتل است.

رستوران‌های هتل، غذاهای ایتالیایی، کره‌ای، اروپایی و تایلندی سرو می‌کنند. در Lobby Café، انواع ساندویچ و قهوه سرو می‌شود.

  • این هتل، ۴۵۵ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، سالن ورزشی، اسپا، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، رستوران غذاهای دریایی و بین‌المللی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام واحدها، جکوزی و سونا، اسکواش، ماساژ، صبحانه در اتاق، چای‌ساز در واحدها، خودپرداز، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات تفریحی خانوادگی، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، اتاق‌های ضدحساسیت، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق و…
  • میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۵۰۰ هزار تومان

ویزای شینگن را از ما بخواهید.

 منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما