جاذبه‌هاي جهانگردی شهر كلن آلمان
می 5, 2015
هزینه زندگی در هلند
می 6, 2015

۱۰ مکان رویایی برای سفر تابستانه

کایاک به تازگی ۱۰ مکان رویایی مناسب برای سفر تابستانه انتخاب کرده است. انتخاب این مکان ها توسط کایاک بر اساس میزان جست و جوی عبارات این شهرها در اینترنت بر اساس رویدادهای مهم موسیقی، جشنواره های هنری و رویدادهای ورزشی همچون مسابقات اتومبیلرانی بوده است.

۱۰. مادرید، اسپانیا( وقت سفارت اسپانیا )
خیابان های مادرید در فصل تابستان، بازارهای شلوغ و جمعیتی پر سرو صدا دارد. جشنواره هایی همچون سن لورنزو و لاپولوما که ارائه ای رویایی و جذاب از بازی های اسپانیایی و موسیقی و سایر فعالیت های پرهیجان هنری در مرداد داغ تابستان است.اخذ ویزای شینگن برای سفر به اسپانیا را به ما بسپارید.

۹. ادینبورگ، اسکاتلند
شهرت ادینبورگ بخاطر برگزاری بزرگترین جشنواره هنری جهان در فصل تابستان است. این جشنواره به مدت ۳ هفته در ادینبورگ و در ماه آگوست برگزار می شود. شهر ادینبورگ در این ماه توریست های بسیاری از سراسر دنیا جذب می کند تا بهترین تابستانشان را در این شهر سپری کنند.

۸. کپنهاگ، دانمارک
از ماه می تا ماه سپتامبر، زندگی در خیابان های شهر کپنهاگ، با کافه ها و جشنواره های جذابی همچون فستیوال رسکید رویایی می شود. این فستیوال، رسکید یکی از بزرگترین فستیوال های قاره اروپاست که هرساله از تاریخ ۲۷ می تا ۴ ژوئن برگزار می شود.گرفتن وقت سفارت و ویزای شینگن توسط کارشناسان ما برای سفر به دانمارک

۷. کلگری، کانادا
کلگری در زمستان برای اسکی کردن معروف است، اما این شهر هم در فصل تابستان بسیار زیباست. اتفاقاتی مانند برگزاری جشنواره های موسیقی الکترونیکی، جشنواره های غذا و نوشیدنی در این شهر باعث بوجود آمدن یک محیط شاد برای جهانگردان می شود .

۶. ریکجاویک، ایسلند
روزها طولانی ایسلند. هر ساله یکی از دیدنی ترین مناظر طبیعی را برای علاقه مندانش ایجاد می کند. همچنین به دلیل برگزاری جشنواره سه روزه موسیقی Secret Solstice در ریکجاویک در ماه ژوئن بسیار معروف است. تنها شهری که خورسید به مدت سه روز تنظیم نیست.

۵. ونکوور، کانادا
تابستان و آب بازی و فعالیت های آبی، یکی از جذاب ترین بخش های ونکوور است. از قایقرانی و پارک های آبی بگیرید تا شنا کردن در طول استخر Kitsilano که بزرگترین استخر آب شور در کاناداست. پس اگر عاشق آب بازی در تابستان هستید، ونکوور یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

۴. میلان، ایتالیا
از می تا اکتبر، نمایشگاه Expo 2015 در شهر میلان برگزار می شود. علاقه مندان به غذا که در پی یافتن طعم های جدیدی در سراسر دنیا هستند. شما می توانید در محوطه وسیع این نمایشگاه، نوازندگان سرگردان خیابانی را مشاهده کنید و یا در پیش نمایش مراسم پخت و پز انواع مواد غذایی در این نمایشگاه شرکت کنید. همچنین شما می توانید، انواع نوشیدنی ها را در این نمایشگاه تست کنید. این نمایشگاه،شهر میلان را شبیه به شهرهای کلاسیک رم می کند.

۳. حیدرآباد، هندوستان
حیدرآباد، همه ساله در فصل تابستان و در ماه ژوئن، میزبان کارنیوال بزرگ تابستانیست که توسط Ramjoi Film City، بزرگترین استودوی فیلمسازی دنیا برگزار می شود. و می تواند مکان مناسبی برای علاقه مندان در فصل تابستان باشد.

۲. تورنتو، کانادا
تورنتو در فصل تابستان بخاطر سفر ورزشکاران مشهور به Rogers Centre برای بازی های Pan Am بسیار شلوغ است. این بازی در ماه جولای شروع می شود.

۱. کونا، هاوایی
و یکی از شهرهای هاوایی کونا است. کونا به آب های آرام و روشن شهرت دارد. که برای شنا، موج سواری و غواصی بسیار مناسب است. همچنین در نقطه مرتفع شهر خانه ای با نام Holualoa وجود دارد، شما می توانید در آن خانه قهوه صد در صد خالص کونا را تجربه کنید.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما