دوره های آموزش تنیس در اسپانیا (آکادمی تخصصی)

دوره های آموزش تخصصی تنیس در اسپانیا

 

آموزش-تنیس-در-اسپانیا

 

Hofsaess  با سالها تجربه در زمینه برگزاری دوره های مختلف برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بهترین برنامه های آموزشی و تفریحی را ارائه می نماید.

شرکت ما به عنوان نماینده انحصاری مدرسه تنیس Hofsaess امکان شرکت علاقه مندان در این برنامه آموزشی و تفریحی را فراهم می کند.

آکادمی تخصصی تنیس:

Hofsaess  با ۳۰ سال تجربه در منطقه ایی بسیار زیبا و خوش آب و هوا با بیش از ۳۰۰ روز آفتابی در سال در جوار دریای مدیترانه واقع شده است و به صورت یک مجموعه کامل با در بر داشتن امکانات اقامتی و رفاهی کامل با هدف آموزش تخصصی تنیس برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و با بهترین برنامه آموزشی و تفریحی وکارنامه ایی درخشان در زمینه تربیت بازیکنان حرفه ایی  تیم های ملی، در عرصه جهانی ظاهر شده است.

شیوه آموزشی این آکادمی بر اساس تقویت نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف هر بازیکن با ترکیبی از آموزش حرفه ایی و سرگرمی برای گروه های مختلف سنی می باشد.

 

آکادمی-تنیس-Hofsaess

 

برنامه تخصصی کمپ تنیس برای دوره های ۲ تا ۱۲ هفته ایی:

-آموزش های فنی فردی

– آموزش های دقیق تاکتیکی

– تجزیه و تحلیل ویدئویی

– آموزش بازی

– تجزیه و تحلیل بازی

– مربیگری

– برنامه ریزی مسابقات

 

تناسب اندام و کسب آمادگی جسمانی جهت جلوگیری از صدمات و بالابردن توانایی جسمی در افراد آماتور و حرفه ایی یکی از اصلی ترین اهداف این آکادمی می باشد که شامل ورزش های مکمل مانند: واترپلو، شنا، بدنسازی، کاراته و … است.

امکانات مجموعه Hofsaess اسپانیا:

این مجموعه شامل ۱۰ زمین تنیس با نورافکن، سالن پذیرایی و رستوران با دید خیره کننده به سواحل مدیترانه با سرو انواع غذاهای بین المللی و اسپانیایی متناسب با نیاز تغذیه ایی ورزشکاران، استخر رو باز بزرگ و بسیار زیبا، ویلا و آپارتمان هایی منحصر به فرد با تراس های بزرگ رو به دریا و کلیه امکانات رفاهی پذیرای علاقه مندان به ورزش تنیس در طول سال می باشد.

 

آکادمی-تخصصی-تنیس-در-اسپانیا

 

این آکادمی آموزش تنیس در اسپانیا همچنین برنامه ویژه ایی جهت مدرسه تنیس کودکان و نوجوانان در طول فصل تابستان دارد که این برنامه شامل موارد ذیل می باشد:

–  آموزش تنیس به صورت روزانه در تمام طول روز در گروه های ۲ تا ۴ نفره

– ۱ الی ۲ ساعت ورزش روزانه آمادگی جسمانی،  شنا، کاراته

– آموزش زبان انگلیسی، اسپانیایی یا آلمانی به صورت خصوصی   

– اقامت کامل  با صبحانه ناهار، شام و میان وعده

– گشت شهری

– بیمه درمانی

در طول برگزاری این دوره ها کودکان و نوجوانان زیرنظر کامل مربیان در طول شبانه روز  هستند و همچنین همکاران شرکت ساحل ما در اسپانیا به صورت پل ارتباطی بین دانش آموزان و والدین کلیه گزارش ها و عملکرد آن ها را به طور مداوم در اختیار والدین قرار می دهند.

تماس مستقیم با ما