سفر به مادريد اسپانيا
آوریل 26, 2016
حیرت انگیز ترین مکان های متروکه دنیا
می 16, 2016
نمایش همه

 

ارزان ترین مقاصد گردشگری سال ٢٠١٦ را بشناسيد:

 

۱.استونی

img_0329.jpg

 

استونی کشوری در شمال اروپا است که می‌توانید در آن با پول خردهایی که برایتان از سفر به منطقه‌ی یورو باقی مانده است حسابی خوش بگذرانید. این کشور فرهنگی ترکیبی از شمال و شرق اروپا دارد و غیر از پایتخت آن تالین، می‌توانید به جزایر بالتیکی کمتر شناخته شده‌ بروید و اوقاتی را هم در پارک ملی لاهما بگذرانید. سفر به استونی نسبت به سفر به دیگر شهرهای اروپا کم هزینه‌تر خواهد بود.

 

۲.هو شی مین و هانوی-ویتنام

img_0328.jpg

شاخص هزینه‌ی سفر به ویتنام که شهرهایش رتبه‌ی ۳۱ را از نظر قیمت و هزینه دارند، نشان می‌دهد که چرا گردشگران این کشور را به عنوان مقصدی مناسب از نظر هزینه‌ها می‌شناسند. هو شی مین و هانوی هر دو، شهرهای کم هزینه‌ای هستند. با هزینه‌ای تقریبا برابر ۲۰ دلار در روز می‌توان هم غذا خورد، هم اقامت داشت و هم مکان‌های دیدنی را دید.

 

۳.شرق آفریقا

img_0330.jpg

شیوع بیماری ایبولا در غرب آفریقا تاثیر بسیاری در صنعت گردشگری این قاره در سال گذشته‌ی میلادی گذاشت. اما این ویروس تنها غرب آفریقا را آلوده کرده و برای گردشگران فرصت مناسبی برای سفر به کشورهای کنیا، اوگاندا، تانزانیا و دیگر مناطق شرقی فراهم کرده است. نگران ویروس ایبولا نباشید، چون لندن، پاریس و مادرید از نظر مسافتی نزدیک‌تر از شرق این قاره به غربش هستند. می‌توانید با سفر به این مناطق تجربه‌های منحصر بفردی چون مواجهه با گوریل‌ها، تماشای مناظر دره‌ی ریفت و لذت بردن از سواحل شنی را بدست آورید.

 

۴.نیو مکزیکو

image

به دنبال یک مکان زیبا و ارزان در جنوب آمریکا هستید که اوقاتی را آنجا بگذرانید؟ در نیومکزیکو هزینه‌ی خوراک بسیار پایین است. انجام ورزش‌های زمستانی ارزان و لذت بخش و گذراندن وقت در خارج از خانه عالی است.

نیو مکزیکو مقصدی غنی از زیبایی‌ها و جاذبه‌ها است که از نظر مالی هم به فکر شما خواهد بود.

 

۵.بوسنی و هرزگوین

image

تعداد کمی شهر و کشور در دنیا وجود دارند که بشود با هر سطح مالی به آنجا سفر و بدون نگرانی از تغییر واحد پول، هزینه کرد. بوسنی و هرزگوین یکی از این مقاصد است. اقامت و خوراک ارزان، حمل و نقل بین شهری و تاریخچه‌ی غنی، بوسنی و هرزگوین را به یک مقصد خوب گردشگری تبدیل کرده است.

 

۶.گالیسیا، اسپانیا

img_0333.jpg

گالیسیا را نه تنها به قیمت ارزان خدماتش می‌شناسند، بلکه طعم خوراک‌های دریایی و گوشتش هم زبان‌زد خاص و عام است. در واقع گردشگران می‌توانند با قیمتی بسیار پایین‌تر از دیگر شهرهای پربازدیدتر اسپانیا، مدتی را در گالیسیا بگذرانند و از سفر کم خرج خود لذت بیشتری ببرند.

 

۷-کبک

image

اگر یک گردشگر آمریکایی باشید و بخواهید به اروپا سفر کنید، بهتر است اول سری به کبک در کشور همسایه بزنید. تنها در عرض چند روز می‌توانید میراث گردشگری یونسکو را تماشا کنید.کبک از نظر طبیعی و مدرنیته شهری بسیار غنی است.

 

۸-سواحل کارائیب کاستاریکا

image

با اینکه در حال حاضر از نظر گردشگری چندان پیشرفته و پربازدید نیست، در چند سال آینده، سواحل کارائیب سر و صدای زیادی خواهد کرد. اگر اهل طبیعت، دریا و سواحل زیبا هستید، حتما به این منطقه بروید و از تفریحاتی چون غواصی، رافتینگ و تماشای لاک‌پشت‌ها لذت ببرید.

 

۹.تیمور شرقی

image

شاید نامش را هم تا بحال نشنیده باشید، اما تیمور شرقی یک جمهوری خودمختار در جنوب شرقی آسیا است که تا چند سال پیش یکی از استان‌های اندونزی بوده است.

غیر از هتل‌های بین‌المللی لوکس قرار گرفته در پایتخت این منطقه، می‌توانید اقامت‌گاه‌های ارزان هم بی‌یابید یا اینکه به عنوان مهمان در خانه‌ی اهالی اقامت کنید. البته فعلا این منطقه کاملا امن نیست و هنوز هم نگرانی‌های امنیتی وجود دارد. طبیعت اینجا بسیار زیبا است و می‌تواند یک تجربه‌ی سنتی از سفر به این ناحیه‌ی پیشرفته در آسیا را به گردشگر هدیه دهد.

 

۱۰. استرالیای غربی

image

نوسانات نرخ ارز باعث شده است که دلار استرالیا نسبتا مناسب‌تر از باقی دلارها برای گردشگران تمام شود. غیر از شهر پرت که یک شهر مدرن محسوب می‌شود، جاذبه‌های طبیعی فراوانی در این منطقه وجود دارد.

ويزاي شينگن و وقت سفارت را از ما بخواهيد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با ما